آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,301
تعداد مقالات15,911
تعداد مشاهده مقاله52,180,762
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,958,284

1.

پیش بینی رفتارهای جنسی پرخطر براساس هیجان خواهی و هوش اخلاقی با میانجی گری تنظیم هیجان و استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی

صفحه 1-12
سحر احمدی چگنی؛ محمدعلی سپهوندی؛ فضل الله میردریکوند

2.

اثربخشی مشاوره گروهی ذهن‌آگاهی مبتنی بر شناخت‌درمانی بر اعتیاد به اینترنت و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوم

صفحه 13-24
صدیقه احمدی؛ حسین ایلانلو؛ کیانوش زهراکار

3.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سبک‌های مقابله‌ای و استرس ادراک شده زنان نابارور

صفحه 25-33
علی احمدیان؛ بهزاد تقی پور؛ محسن علیرضایی حور؛ نرگس سبزی؛ سیده مرضیه داودی؛ مریم میرزاپور بین کلایی

4.

مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی و درمان هیجان محور بر دلزدگی زناشویی در زنان با طلاق عاطفی

صفحه 35-43
هما پورعباس وفا؛ جلیل باباپور خیرالدین؛ شعله لیوارجانی؛ نعیمه محب

5.

پیش‌بینی رفتارهای یادگیری بر اساس متغیرهای انگیزشی ثبات قدم، خود انضباطی و اشتیاق تحصیلی

صفحه 45-52
رحیم بدری گرگری؛ شهروز نعمتی؛ فرزانه کوهی؛ هدیه قاسمی

6.

بررسی اثربخشی اصلاح هم نوسانی از طریق نوروفیدبک بر بهبود خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی

صفحه 53-60
عباس بخشی پور؛ مجید محمود علیلو؛ محمدعلی نظری؛ الناز موسی نژاد جدی

7.

مقایسه عامل‌های شخصیتی دبیران ریاضی موفق و ناموفق

صفحه 61-69
منصور بیرامی؛ جابر کریم پور؛ علی ملخاصی

8.

اثر بخشی رفتار درمانی شناختی بر شناخت‌واره‌های ناکارآمد افراد مبتلا به نشانه‌های وسواس فکری – عملی

صفحه 71-78
ناصر تراب زاده؛ تورج هاشمی؛ مجید محمود علیلو

9.

روانشناسی شخصیتی دو روشنفکر اصیل مشروطه (کسروی و تقی زاده) در رابطه با تاثیر جریانات فکری چالش مدرنیسم ، ناسیونالیسم و اسلام گرایی

صفحه 79-89
محمد توحید فام؛ یوسف مهریان؛ علی اصغر زرگر؛ حبیب اله ابوالحسن شیرازی

10.

اثربخشی آموزش رفتارهای خودمراقبتی بر سبک زندگی ارتقا دهنده سلامت و کنترل هموگلوبین A1C بیماران مبتلا به دیابت نوع دو

صفحه 91-100
نادر حاجلو؛ سعید رحیمی؛ علی اکبر رئوف صائب؛ مهرناز صداقت

11.

یادگیری توالی حرکتی ضمنی در نارساخوانی ادراکی و زبانشناختی: آزمون فرضیه نقص خودکاری

صفحه 101-108
عیسی حکمتی؛ لیدا محمدپور صدیق؛ مهدی پروین زاده

12.

بررسی اضطراب کرونا در نوجوانان خانواده‌های درگیر شده با بیماری کووید 19: نقش تعدیل-کنندگی حمایت اجتماعی و تاب آوری در رابطه با بهزیستی روانی

صفحه 109-119
صادق حکمتیان فرد؛ فریده سادات حسینی

13.

اثر بخشی طرحواره درمانی بر باورهای فراشناختی، آمیختگی فکر کنش و نشخوار فکری زنان مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر

صفحه 121-130
مهسا دهقانی سلطانی؛ فرشته رضایی نسب

14.

تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه‌ی باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر

صفحه 131-140
عصمت رادمنش؛ فریبرز درتاج؛ اسماعیل سعدی پور؛ علی دلاور؛ حسن اسدزاده

15.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس خشم بالینی

صفحه 141-149
علی رضایی شریف؛ سعید پورعبدل؛ ناصر صبحی قراملکی؛ عباس حبیب زاده؛ مهدی بیکی

16.

اثربخشی تلفیقی آموزش ذهن آگاهی و نوروفیدبک بر بهبود اضطراب کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی-کمبود توجه (ADHD) در دوران بحران کووید-19

صفحه 151-158
مختار عارفی؛ حسنا رفعت

17.

بررسی اثربخشی رویکرد ترکیبی شناختی رفتاری و ذهن‌آگاهی بر درماندگی آموخته‌شده و تنظیم هیجان شناختی و فشارخون بیماران کرونر قلبی

صفحه 159-167
محبوبه رمضانی رضاآباد؛ معصومه بی‌گناه؛ مجتبی مرغزاری؛ علیرضا طالقانی

18.

اثربخشی بسته‌ آموزشی مبتنی بر کارکردهای‌اجرایی بر حافظه‌ کاری و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان

صفحه 169-178
علی رهایی؛ علی تقوائی نیا؛ قوام ملتفت

19.

اثربخشی فعالیت جسمی افزایش یافته همراه با ارتباط کلامی بر رضایت از زندگی زوجین

صفحه 179-187
زهرا شاه مرادی؛ مجید ضرغام؛ علیرضا آقایوسفی

20.

بررسی اثربخشی آموزش مثبت‌نگری مبتنی بر خیرباوری بر رضایت از زندگی و امیدواری زنان نابارور

صفحه 189-197
سمانه شاهی صنوبری؛ مجید معینی زاده؛ حمید رضا آقا محمدیان شعرباف؛ اعظم نوفرستی

21.

نقش میانجی خود مراقبتی در رابطه بین خود کارآمدی با کیفیت زندگی مرتبط با سلامت در افراد مبتلا به بیماری عروق کرونری قلب

صفحه 199-205
میترا شهپناه؛ ربابه نوری؛ محمدرضا صیرفی

22.

طراحی برنامه آموزشی کارکردهای اجرایی و بررسی میزان اثربخشی آن بر ارتقای سطوح همدلی در کودکان با اختلال نارسایی توجه / بیش‌فعالی

صفحه 207-215
کریم عبدالمحمدی؛ فرهاد غدیری

23.

رابطه والدگری هلیکوپتری و سلامت روان با بهزیستی تحصیلی در دانش‌آموزان دختردوره متوسطه: نقش واسطه-ای خودکارآمدی تحصیلی

صفحه 217-228
فاطمه فولادی؛ حسین پورشهریار؛ سارا ابراهیمی

24.

تاثیر آموزش شفقت‌ورزی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودانتقادی و اضطراب مادران دارای فرزند مبتلا به بیماری فنیل‌کتونوری (PKU)

صفحه 229-237
معصومه قاسم زاده؛ سامره اسدی مجره؛ زهره هاشمی

25.

بررسی رابطه رهبری استثماری با پنهان‌سازی دانش بواسطه نقش میانجی پریشانی روان‌شناختی

صفحه 239-249
سیروس قنبری؛ حسین معجونی

26.

نقش میانجی پریشانی روان‌شناختی در رابطه بین کانون کنترل سلامت و اضطراب کرونا در دانشجویان

صفحه 251-261
هوشنگ گراوند

27.

پیش بینی کیفیت زندگی براساس ابعاد مثبت و منفی خودشفقت ورزی در زنان سرپرست خانوار: نقش میانجی گری توانمندسازی روانشناختی.

صفحه 263-272
حدیث منصوری جلیلیان؛ خدامراد مومنی؛ جهانگیر کرمی

28.

تأثیر درمان ذهن آگاهی مثبت محور و درمان شناختی رفتاری برتنظیم هیجانی دانشجویان افسرده دانشکده توانبخشی

صفحه 273-285
مریم السادات موسوی؛ فاطمه سادات طباطبائی نژاد

29.

ارائه مدل ساختاری درگیری تحصیلی بر اساس نگرش به تحصیل و آینده شغلی و خودباوری تحصیلی: نقش میانجی‌گری پایستگی تحصیلی در دانشجویان

صفحه 287-299
لاله مهری؛ سعید بختیار پور؛ زهرا افتخار صعادی؛ رضوان همایی

30.

اعتباریابی متقاطع مدل صفات سه گانه روشن شخصیت

صفحه 301-311
رحیم یوسفی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب