آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,236
تعداد مقالات15,198
تعداد مشاهده مقاله50,742,358
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,819,972
رادمنش, عصمت, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی, اسدزاده, حسن. (1401). تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه‌ی باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(66), 131-140. doi: 10.22034/jmpr.2022.15287
عصمت رادمنش; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; علی دلاور; حسن اسدزاده. "تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه‌ی باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 66, 1401, 131-140. doi: 10.22034/jmpr.2022.15287
رادمنش, عصمت, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی, اسدزاده, حسن. (1401). 'تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه‌ی باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(66), pp. 131-140. doi: 10.22034/jmpr.2022.15287
رادمنش, عصمت, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی, اسدزاده, حسن. تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزشی ذهنیت پویا مبتنی بر نظریه‌ی باورهای هوشی دوئک و بررسی اثربخشی آن بر سرسختی و تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان دختر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 17(66): 131-140. doi: 10.22034/jmpr.2022.15287


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب