تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,222 |
تعداد مقالات | 15,019 |
تعداد مشاهده مقاله | 50,483,108 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,571,713 |
1. | Philosophical-Psychological Approach to Culture and Education | |||
دوره 17، شماره 45، دی 1402، صفحه 90-98 | ||||
Sandeep Sandeep؛ Ponung Nonang | ||||
2. | The Challenges of Higher Education in Nigeria Vis-À-Vis Hegel’s Model of Development: a critical analysis | |||
دوره 16، شماره 41، دی 1401، صفحه 87-101 | ||||
Wesley Osemwegie | ||||
3. | ایده هایدگری دانشگاه: مبانی فلسفی مخالفت هایدگر با آزادی آکادمیک | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 186-207 | ||||
حسین مصباحیان | ||||
4. | ارزیابی و تحلیل وضعیت بهرهبرداری از منابع یادگیری و آموزشی کشاورزان به تفکیک سامانههای آبیاری (مطالعه موردی: استان قزوین) | |||
دوره 33، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 203-217 | ||||
محمد نوید فرح زا؛ بیژن نظری | ||||
5. | استیلای شبه پرسشگری بجای پرسشگری در نظامهای تعلیم و تربیت با استناد به اندیشه هانس گئورگ گادامر | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 269-282 | ||||
مسعود خنجرخانی؛ رسول رضایی؛ مریم طایری؛ روح اله باقری مجد | ||||
6. | بازتاب تحول گفتمان آموزش در آینۀ نمایشنامهنویسی تجددگرا (۱۲۸۵-۱۳۲۰ ش.) | |||
دوره 14، شماره 35، تیر 1402، صفحه 37-64 | ||||
کیمیا چراغزاده؛ توران طولابی | ||||
7. | بررسی چگونگی مجال یادگیری دادن و تحلیل مراحل و ابعاد آن در الگوی تدریس هیدگر | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 301-316 | ||||
سید ضیاء الدین میری؛ حسن مهرنیا؛ علی لطیفی | ||||
8. | بررسی دیدگاه حوزه فردی راسل در ادبیات تعلیمی | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 283-300 | ||||
حسین افلاکی فرد | ||||
9. | بررسی نقش شبکه تلویزیونی ورزش بر مشارکت ورزشی مردم | |||
دوره 7، شماره 17، شهریور 1400، صفحه 47-69 | ||||
لیلا باباپور | ||||
10. | بررسی نقش ویژگی های فردی در میزان دلبستگی کاربران به فضاهای شهری (نمونه موردی: خیابان خیام در قزوین) | |||
دوره 18، شماره 47، فروردین 1393، صفحه 55-69 | ||||
مریم چرخچیان | ||||
11. | پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه | |||
دوره 1، شماره 3، آذر 1401 | ||||
جواد جهاندیده | ||||
12. | تأثیر ترکیب سرمایه انسانی بر رشد و همگرایی فناوری کشورهای منتخب توسعه-یافته و در حال توسعه | |||
دوره 1، شماره 1، شهریور 1393، صفحه 29-50 | ||||
ابوالفضل شاه آبادی؛ ندا بهرامی شکیب | ||||
13. | تبیین چالشهای ورزش آموزشی کشور با تأکید بر جهتدهی سبک زندگی دانشآموزان | |||
دوره 7، شماره 18، اسفند 1400، صفحه 125-139 | ||||
سعید علی سرلک؛ فرشاد کاوه | ||||
14. | تحلیلی بر موانع تربیت عقلانی از دیدگاه هگل | |||
دوره 16، شماره 40، آبان 1401، صفحه 521-539 | ||||
رضاعلی نوروزی؛ فهیمه حاجیانی | ||||
15. | تحلیل پتانسیل منابع انسانی در استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از شاخص توسعه انسانی | |||
دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 1-21 | ||||
محمود اسماعیل زاده؛ رفعت زارع بیدکی | ||||
16. | تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری | |||
دوره 1، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 33-49 | ||||
محسن فرمهینی فراهانی؛ سیدهادی مدنی؛ احد عظیمی آقبلاغ | ||||
17. | تدارک رویکردی نو به فلسفه تعلیم و تربیت: اقتضاء تحولات فناورانه عصر حاضر | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 27-39 | ||||
سید مهدی سجادی | ||||
18. | توسعه جنسیتی در دوره پهلوی اول با تأکید بر فرصتهای تحصیلی زنان | |||
دوره 7، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 97-124 | ||||
آمنه امیری؛ محمد سلماسی زاده؛ محمد عباس زاده | ||||
19. | رشد عقل و نظام حقوقی فراگیر در اندیشه کانت | |||
دوره 15، شماره 34، اردیبهشت 1400، صفحه 284-299 | ||||
آرتمیس قبادی؛ محمدرضا شمشیری؛ زهره سعادتمند | ||||
20. | رویکرد نظری به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی | |||
دوره 16، شماره 40، آبان 1401، صفحه 196-207 | ||||
اسداله خدیوی؛ رسول نامور؛ اسماعیل سلیمانزاده | ||||
21. | ساختارشکنی تعلیم و تربیت دینی در عصر پستمدرن | |||
دوره 17، شماره 43، مرداد 1402، صفحه 199-210 | ||||
ندا محجل؛ محمد اصغری | ||||
22. | شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر مشارکت اقتصادی زنان استان خوزستان با تأکید بر مدل سازی ساختاری تفسیری | |||
دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 1-24 | ||||
بهروز صادقی عمروآبادی؛ علی بوداقی | ||||
23. | فلسفه برای کودکان و توسعه حرفه ای معلمان (مطالعه کیفی) | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 113-128 | ||||
حسن احمدی؛ علی اقبالی | ||||
24. | فلسفه تعلیم و تربیت برای آینده از دیدگاه توماس دو کُنَنک | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 166-185 | ||||
وحید نژادمحمد؛ گلچهره مرادی باستانی | ||||
25. | فلسفه و نقش «من» در تعلیم و تربیت و مدیریت | |||
دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 163-187 | ||||
خلیل سلطان القرایی | ||||
|