آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,487,307
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,574,633
میری, سید ضیاء الدین, مهرنیا, حسن, لطیفی, علی. (1401). بررسی چگونگی مجال یادگیری دادن و تحلیل مراحل و ابعاد آن در الگوی تدریس هیدگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(39), 301-316. doi: 10.22034/jpiut.2022.51460.3197
سید ضیاء الدین میری; حسن مهرنیا; علی لطیفی. "بررسی چگونگی مجال یادگیری دادن و تحلیل مراحل و ابعاد آن در الگوی تدریس هیدگر". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 39, 1401, 301-316. doi: 10.22034/jpiut.2022.51460.3197
میری, سید ضیاء الدین, مهرنیا, حسن, لطیفی, علی. (1401). 'بررسی چگونگی مجال یادگیری دادن و تحلیل مراحل و ابعاد آن در الگوی تدریس هیدگر', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(39), pp. 301-316. doi: 10.22034/jpiut.2022.51460.3197
میری, سید ضیاء الدین, مهرنیا, حسن, لطیفی, علی. بررسی چگونگی مجال یادگیری دادن و تحلیل مراحل و ابعاد آن در الگوی تدریس هیدگر. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 16(39): 301-316. doi: 10.22034/jpiut.2022.51460.3197


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب