1.

ادب عرفانی و مسئله ورود به جهنم

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 45-61

2.

ارتباط سرسختی روانشناختی، سـبک‌های تفکر و مـهارت‌های اجتماعـی با پـیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1386، صفحه 93-107

3.

آلکسی تیمیا و سبک‌های ابراز هیجان در خرده فرهنگ‌های ایرانی

دوره 2، شماره 7، آبان 1386، صفحه 83-99

4.

ایمان گرایی، خاستگاه و رویکرد آن در تفکر ویتگنشتاین

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 89-111

5.

بررسی یادآوری خاطرات در بیماران افسرده، مانیک و افراد بهنجار

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1386، صفحه 19-33

6.

بررسی الگوهای فعالیت الکتریکی مغز در واکنش به محرک‌های عاطفی با توجه به صفات شخصیتی برون گرایی و نورزگرایی

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1386، صفحه 71-92

7.

بررسی تحلیل عاملی تاییدی و همسانی درونی پرسشنامه سبک‌های تفکر (فرم کوتاه) در دانشجویان

دوره 2، شماره 6، مرداد 1386، صفحه 83-109

8.

بررسی حافظه و میزان اطمینان به حافظه در اختلال وسواسی ـ اجباری و شخصیت وسواسی ـ اجباری

دوره 2، شماره 6، مرداد 1386، صفحه 133-145

9.

بررسی رابطة ادراک از زمینه خانوادگی و مدرسه‌ای با پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه سوم دبیرستان‌های شهر اردبیل

دوره 2، شماره 6، مرداد 1386، صفحه 111-132

10.

بررسی رابطة هدف‌گرایی و رویکرد دانشجویان به یادگیری

دوره 2، شماره 7، آبان 1386، صفحه 123-138

11.

بررسی رابطه بین شیوه‏های حل تعارض ارتباطی و سلامت روانشناختی دانشجویان

دوره 1، شماره 4، بهمن 1385، صفحه 27-46

12.

بررسی میزان دستیابی نوجوانان ایرانی به مهارت‌های زندگی

دوره 1، شماره 4، بهمن 1385، صفحه 1-25

13.

بررسی ملاک‌های انتخاب رشتة داوطلبان ورود به دانشگاه‌های دولتی و مقایسه آن برمبنای تحصیلات پدر، رشتة تحصیلی، سن و دفعات شرکت در آزمون سراسری

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1386، صفحه 109-138

14.

بررسی مهارت تفکر انتقادی دانشجومعلمان مراکز تربیت معلم تبریز

دوره 2، شماره 7، آبان 1386، صفحه 1-24

15.

برهان صدیقین در فلسفة ملاصدرا و مقایسة آن با برهان وجودی آنسلم و دکارت

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 17-58

16.

بیضا نگین فرهنگ فارس

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 117-136

17.

پیش‌بینی صمیمیت اجتماعی براساس سبک‌های هویت، تعهد هویت و جنسیت

دوره 2، شماره 7، آبان 1386، صفحه 51-81

18.

پیش‌بینی موفقیت و شکست رابطة زناشویی براساس مهارت‌های اجتماعی

دوره 2، شماره 6، مرداد 1386، صفحه 33-52

19.

تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر کفایت اجتماعی دانش‌آموزان (مدل فلنر)

دوره 1، شماره 4، بهمن 1385، صفحه 47-67

20.

تأثیر انواع بازی‌های رایانه‌ای با محتوای خشونت متفاوت بر درجه حرارت پایه بدن در نوجوانان ایرانی: اثر جنسیت و شخصیت

دوره 2، شماره 7، آبان 1386، صفحه 101-121

21.

تأثیر شاهنامه فردوسی بر ادبیات عیاری

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 63-96

22.

تبیین متناقض نمای وحدت و کثرت در آثار عطار نیشابوری

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 97-118

23.

تعلیمیات (ta mathematica) افلاطون و ارتباط آن با حیات عالم

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 1-15

24.

خراج به روایت تاریخ قدیم

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 19-43

25.

رابطة نگرانی از تصویر بدنی، ترس از ارزیابی منفی و عزت نفس با اضطراب اجتماعی

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1386، صفحه 55-70

26.

رابطه هدف‌گرایی و شادی

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1386، صفحه 35-53

27.

سوگیری تعبیر در اختلال هراس اجتماعی

دوره 1، شماره 4، بهمن 1385، صفحه 117-159

28.

شخصیت و سبک‌های مقابله با استرس

دوره 2، شماره 7، آبان 1386، صفحه 25-49

29.

شکل گیری مرثیه در عصر جاهلی و آغاز دوره اسلامی

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 161-180

30.

طبیعت انسان و دین در نظر کانت

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 143-161

31.

فلسفة سنّتی از نگاه ریچارد رورتی

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 113-142

32.

فلسفه و نقش «من» در تعلیم و تربیت و مدیریت

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 163-187

33.

متناقض نمایی در قصاید خاقانی

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 1-18

34.

مقایسة هوش هیجانی و سلامت روانی دانشجویان با روابط عاطفی آنان در خانواده

دوره 1، شماره 4، بهمن 1385، صفحه 69-87

35.

مقایسه الکتروانسفالوگرام کمّی (qEEG) در بیماران PTSD و آزمودنی‌های بهنجار

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1386، صفحه 1-18

36.

نقش برون‌گرایی، روان‌آزردگی‌گرایی و خلق مثبت و منفی در پردازش اطلاعات هیجانی

دوره 2، شماره 6، مرداد 1386، صفحه 53-81

37.

نقش عامل‌های عمقی شخصیت در استعداد و عملکرد کارآفرینی

دوره 1، شماره 4، بهمن 1385، صفحه 89-116

38.

نقش نظام‌بخش تصورات و اصول عقل در فلسفة کانت

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 77-88

39.

نگاهی هستی شناختی به توبه در عرفان ابن عربی

دوره 1، شماره 202، دی 1386، صفحه 59-75

40.

هنجاریابی مجدد مقیاس میزان، منابع و علائم استرس معلمان کایر یاکو و ساتکلیف (TSS)

دوره 2، شماره 6، مرداد 1386، صفحه 1-32

41.

ولی و ولایت در مثنوی مولانا جلال الدین محمد بلخی

دوره 50، شماره 201، مرداد 1386، صفحه 137-159


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب