آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,020
تعداد مشاهده مقاله52,486,233
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,213,414

1.

اثربخشی آموزش شفقت به خود بر اسناد شخصی و بهزیستی هیجانی مادران دارای کودکان استثنایی

صفحه 1-9
زهرا احمدی کاظم آبادی؛ فریبرز درتاج؛ حسن احدی؛ صادق نصری؛ فاطمه قائمی

2.

مقایسه اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت و هیپنوتراپی شناختی-رفتاری بر تحمل پریشانی زنان مبتلا به اختلال ملال پیش از قاعدگی

صفحه 11-19
گل مهر احمدی؛ امینه کاشانیان؛ نفیسه بابایی؛ نجیبه اکبرزاده امیردهی؛ عماد ایمانی راد؛ فاطمه محمدزاده

3.

روابط ساختاری راهبردهای شناختی تنظیم هیجان با نشانه های اختلالات نقص توجه-بیش‌فعالی، سلوک و نافرمانی مقابله‌ای در کودکان دبستانی

صفحه 21-29
خلیل اسماعیل پور؛ رضا محمدزاده

4.

اثربخشی درمان اصلاح سوگیری توجه با ترکیب شرطی سازی عامل بر کاهش سوگیری توجه معتادان تحت درمان متادون

صفحه 31-39
علی اسماعیلی؛ نسرین غلامی

5.

اثربخشی برنامه آموزش ذهن آگاهی مثبت بر تنظیم شناختی هیجان و تعداد حملات تشنجی نوجوانان مبتلا به شبه صرع شهر اصفهان

صفحه 41-48
مریم اسماعیلی؛ داود خاکشور؛ ماهگل توکلی؛ محمدرضا نجفی

6.

تعیین تفاوت زوج درمانی هیجان‌مدار و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر پرخاشگری ارتباطی پنهان زنان دارای تعارضات زناشویی

صفحه 49-60
مهناز اسمعیلی؛ علیرضا ماردپور؛ قادر زاده باقری

7.

اثربخشی زوج درمانی مبتنی بر واقعیت درمانی به شیوه گروهی بر سازگاری زناشویی،تمایز یافتگی عاطفی و صمیمیت زوجین دارای طلاق عاطفی

صفحه 61-70
رباب بشارت قراملکی؛ امیر پناه علی؛ داود حسینی نسب

8.

مقایسه اثربخشی درمان هیجان‌مدار و درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب و رضایت از زندگی مبتلایان به دیابت

صفحه 71-82
روجا بیگدلی؛ محبوبه چین آوه؛ داود جعفری

9.

ارزیابی مدل ساختاری پیش بینی طرحواره‌های ناسازگار اولیه بر اساس ترومای دوران کودکی با میانجی‌گری سبک‌های دلبستگی در دانشجویان

صفحه 83-92
متین چهارراهی؛ محمدرضا زربخش بحری؛ جواد خلعتبری؛ طاهر تیزدست

10.

مقایسه اثربخشی رژیم درمانی همراه با ورزش و اثر تلفیقی آن با گروه درمانی متمرکز بر هیجان بر نشانگان خوردن شبانه افراد مبتلا به چاقی با اختلال پرخوری

صفحه 93-102
میرجواد چهراقی؛ فاطمه محمدی شیرمحله؛ علی رضا شکرگزار؛ مریم ابوالحسنی؛ محمدآرش رمضانی

11.

اثربخشی مداخله مبتنی بر شفقت به خود بر بحران هویت میانسالی و اضطراب مرگ میانسالان

صفحه 103-110
آزاده چوب فروش زاده؛ عذرا محمدپناه اردکان؛ رویا شفیع زاده؛ الهه شیروی

12.

تدوین بسته مشاوره‌ای مبتنی بر رابطه والد-نوجوان و تعیین اثربخشی آن بر کیفیت تعامل والد-نوجوان و سازگاری نوجوانان

صفحه 111-121
فریبا حسینی؛ محمدرضا عابدی؛ یوسف گرجی

13.

تدوین بسته درمانی تلفیقی رویکرد بوئن و روایت درمانی بر اساس روابط خانوادگی و بررسی اثربخشی آن بر تمایزیافتگی زوجین متعارض

صفحه 123-133
شیرین ربانی؛ محمدمسعود دیاریان؛ فهیمه نامدارپور

14.

مقایسه اثربخشی درمان فراشناختی و درمان شفقت‌محور بر سرکوبگری عاطفی و خودنهان‌سازی در نوجوانان مبتلا به افسردگی

صفحه 135-143
فاطمه رحیمی؛ آرزو اصغری

15.

اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر هوش هیجانی، ابراز وجود وخودکارآمدی دانش‌آموزان دیرآموز

صفحه 145-152
مریم زرنقاش؛ احمد مرادی؛ وجیهه حیدری فرد

16.

اثربخشی فراشناخت درمانی بر بهبود عملکرد فیزیولوژیکی (فشار خون سیستولیک و دیاستولیک) و روان‌شناختی (افسردگی، استرس، اضطراب) در مبتلایان به فشار خون اولیه

صفحه 153-161
بهنام سلحشور بناب؛ علی شاکر دولق؛ علی خادمی

17.

نقش واسطه‌ای بدتنظیمی هیجانی در ارتباط سوء رفتار هیجانی و نشانه‌های اختلال‌های هیجانی در نوجوانان

صفحه 163-170
هاله شابیک؛ پروانه محمدخانی؛ پروین کدیور

18.

اثربخشی طرحواره درمانی بر تحریک پذیری و خودکارآمدی در روابط با همسالان در کودکان دارای اختلال بی نظمی خلق اخلالگر

صفحه 171-180
سایه ناز صنیعی آباده؛ ایلناز سجادیان؛ منصوره بهرامی پور اصفهانی

19.

اثربخشی توانبخشی رایانه‌ای موسیقیایی خانواده- محور بر حرکت‌های کلیشه‌ای کودکان دارای اختلال طیف اتیسم

صفحه 181-188
آزاده طالبی؛ لیلا کاشانی وحید؛ مریم اساسه؛ غلامعلی افروز؛ منوچهر مرادی

20.

تدوین بسته آموزشی حل مسئله مبتنی بر روان‌شناسی مثبت‌نگر و بررسی اثربخشی آن بر شایستگی اجتماعی دانش‌آموزان با درماندگی آموخته شده

صفحه 189-198
زهرا طالقانی؛ زهرا نقش؛ منصوره حاج حسینی؛ مسعود کبیری

21.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر خودتنظیم‌گری هیجانی و تبعیت از درمان افراد مبتلا به بیماری عروق کرونری قلب

صفحه 199-208
اعظم عاشوری؛ حمزه احمدیان؛ شهرام همایونفر

22.

ارائه ی مدلی برای طراحی بازی آموزشی دیجیتالی به‌منظور ارتقای تفکر انتقادی دانش آموزان

صفحه 209-216
صدف علیزاده درخشی؛ جواد حاتمی؛ سید مهدی سجادی؛ اسماعیل عظیمی

23.

مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری

صفحه 217-226
سعیده فتاحی؛ رضا قربان جهرمی؛ نور علی فرخی؛ اسماعیل سعدی پور

24.

روابط ساختاری عامل های شخصیتی و کارکردهای خانوادگی در پیش بینی افکار خودکشی دانشجویان با واسطه گری سرمایه روان شناختی

صفحه 227-238
علی اصغر فرشی اقدم؛ منصور بیرامی؛ مصطفی زارعان؛ جلیل باباپور خیرالدین؛ تورج هاشمی نصرت آباد

25.

اثربخشی آموزش پروتکل جامع یوگا بر توجه انتخابی، بازداری پاسخ و کنترل تداخل در کودکان دارای نشانگان نقص توجه بیش فعالی

صفحه 239-248
اشرف کرمی؛ زینب خانجانی؛ مرضیه علیوندی وفا

26.

اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر نشخوار فکری و اضطراب مرگ زنان مبتلا به سرطان سینه

صفحه 249-256
آسیه مرادی؛ علی احمدیان؛ عیسی محمدی؛ رقیه قویدل کلور

27.

طراحی بسته آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه کودکان و تعیین اثربخشی آن بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 257-265
بهار ملک پور شهرکی؛ رضا احمدی؛ احمد غضنفری

28.

مدل علّی یادگیری خودتنظیمی در دانشجویان بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و باورهای انگیزشی: نقش میانجی سرمایه روان‌شناختی

صفحه 267-277
بهرام ملکی؛ سید عدنان حسینی

29.

مقایسه اثر بخشی آموزش غنی سازی زندگی زناشویی براساس تئوری انتخاب و نظریه گاتمن بر رضایت زناشویی زنان

صفحه 279-287
محمد منصوری؛ محمد دریکوند

30.

ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش خردورزی تحصیلی (AWS-3)

صفحه 289-299
حسین نادری پور؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ رسول کرد نوقابی؛ مسیب یارمحمدی واصل


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب