آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,020
تعداد مشاهده مقاله52,489,253
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,216,897
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. (1402). مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(72), 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347
سعیده فتاحی; رضا قربان جهرمی; نور علی فرخی; اسماعیل سعدی پور. "مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 72, 1402, 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. (1402). 'مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(72), pp. 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347
فتاحی, سعیده, قربان جهرمی, رضا, فرخی, نور علی, سعدی پور, اسماعیل. مقایسه تاثیر آموزش مبتنی بر الگوی توسعه‌ی راهبرد خود‌تنظیمی(SRSD) و آموزش راهبردهای شناختی بر اساس مدل انگلرت(POWER) بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 18(72): 217-226. doi: 10.22034/jmpr.2024.17347


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب