آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,967
تعداد مشاهده مقاله54,603,601
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,212,686

1.

Comparative Effects of Different Situated-Learning Translation Training Practices on Students' Legal Translation Quality, Critical Thinking, and Problem-solving Strategies (Research Article)

دوره 13، شماره 27، 2021، صفحه 359-388
Ghazal Shooshtarizadeh؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Hooshang Khoshsima؛ Hassan Soleimani

2.

Critical Thinking as an Essential Factor in EFL Teacher Educators’ Professional Development: a Transformative Learning Paradigm

دوره 14، شماره 30، 2022، صفحه 194-208
Jalil Yazdankhah؛ Bahram Behin؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam

3.

Critical Thinking, Writing Strategy Use, L2 Writing Anxiety and L2 Writing Performance: What are the Relations?

دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 239-267
Elahe Saedpanah؛ Mohammad Hadi Mahmoodi

4.

Iranian EFL Academics’ and PhD Candidates’ Perceptions toward the Infusion of Critical Thinking into EFL Curriculum

دوره 16، شماره 33، 2024، صفحه 298-315
Maryam Soleimani؛ Zahra Aghazadeh

5.

The Creation of an Intercultural Learning Experience in EFL Contexts

دوره 10، شماره 21، شهریور 2018، صفحه 59-82
Parviz Birjandi؛ Sarvenaz Khatib

6.

The Effect of Teaching Critical Thinking Skills on the Language Learning Strategy Use of EFL Learners across Different EQ Levels

دوره 7، شماره 16، اسفند 2015، صفحه 55-84
Mohammad Hadi Mahmoodi؛ Maliheh DehghanNezhad

7.

The Effects of Critical Rationalism on the Development of Critical Thinking Abilities; A Case Study with Senior High School Students in Manizales, Colombia

دوره 17، شماره 42، خرداد 1402، صفحه 40-54
Carlos-Emilio García-Duque؛ Héctor-Fernando Giraldo-Bedoya

8.

اثربخشی آموزش راهبردی تفکر بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 29، اردیبهشت 1392، صفحه 195-216
اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب؛ تورج هاشمی؛ رحیم بدری گرگری؛ حسن غریبی

9.

اخلاقِ تفکر انتقادی

دوره 5، شماره 8، خرداد 1390، صفحه 1-13
مالک حسینی؛ حسین حسینی

10.

ارائه‌ی چهارچوبی برای طراحی بازی آموزشی دیجیتالی به‌منظور ارتقای تفکر انتقادی دانش آموزان

دوره 18، شماره 72، اسفند 1402، صفحه 209-216
صدف علیزاده درخشی؛ جواد حاتمی؛ سید مهدی سجادی؛ اسماعیل عظیمی

11.

آموزش تفکر انتقادی و جایگاه باورهای معرفت‌‌شناختی در آن

دوره 18، شماره 49، آذر 1403، صفحه 111-130
علی اقبالی؛ ژیلا کاردان حلوائی

12.

بررسی رابطه بین سواد رسانه‏ ای با پرخاشگری فضای سایبری و تفکرانتقادی در بین دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 2، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 61-82
مریم مرندی حیدرلو؛ ایدا رضائی

13.

بررسی مهارت تفکر انتقادی دانشجومعلمان مراکز تربیت معلم تبریز

دوره 2، شماره 7، آبان 1386، صفحه 1-24
رحیم بدری‌گرگری؛ اسکندر فتحی‌آذر؛ سیدداود حسینی‌نسب؛ محمد مقدم

14.

رابطه بین سواد رسانه‌ای با مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه تبریز

دوره 4، شماره 3، مهر 1404
علی ایمان‌زاده؛ حسین دهقانزاده؛ حدیث نوری؛ سید محسن حسین زاده

15.

شناسایی عوامل تاثیرگذار بر تفکر نقادانه در بین دانشجویان مهندسی: یک پژوهش روش‌های آمیخته اکتشافی

دوره 5، شماره 1، خرداد 1405
زهرا اکبری پردنجانی؛ اکرم حسیینیان؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی پور

16.

شناسایی مؤلفه‌های اصلی تعلیم و تربیت متامدرن

دوره 18، شماره 49، آذر 1403، صفحه 311-332
رضا ساعی مهربان؛ شهربانو خشکاب

17.

مقایسه رشد تفکر انتقادی، تفکر خلاق و توانایی تشخیص غیرمنطقی در نوجوانان دختر دوره متوسطه شهر تبریز

دوره 10، شماره 37، اردیبهشت 1394، صفحه 129-151
اسکندر فتحی آذر؛ مریم حسینی اصل؛ رحیم بدری

18.

مهارت تفکر انتقادی در ادبیات کودک

دوره 15، شماره 37، دی 1400، صفحه 397-417
سعید حیرانی؛ محمود فیروزی مقدم؛ مهیار علوی مقدم

19.

نقش باور هراس و سرسختی روانشناختی در تمایل به تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه ملایر

دوره 15، شماره 58، شهریور 1399، صفحه 186-204
هانیه کلانتری دهقی؛ علی ایمان زاده؛ نیان افراسیابی؛ فاطمه موسیوند

20.

واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت

دوره 3، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 30-50
حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب