آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,238
تعداد مقالات15,203
تعداد مشاهده مقاله50,765,755
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,840,570

1.

بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت)

صفحه 1-11
زهره خسروی لقب؛ عبدالمجید مصلح؛ حبیب‌اله سالارزهی

2.

تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل

صفحه 13-31
زهرا عادل؛ آیت اله ممیز؛ حامد رحمانی؛ حبیب اله طاهرپور کلانتری

3.

شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ)

صفحه 33-48
حسن اشراقی؛ فرشته منصوری موید؛ سیدحمید خداداد حسینی

4.

نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی

صفحه 49-66
حبیب صنوبر؛ یونس جبار زاده؛ سید صمد حسینی

5.

طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی

صفحه 67-94
حسین نوروزی؛ بهاره اصانلو؛ مهدیه فیضی

6.

طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم

صفحه 95-113
داوود فیض؛ سیما علی پور؛ مریم اصغری نجیب

7.

نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش

صفحه 115-135
مهدی دهقانی سلطانی؛ رضا سلیمانی دامنه؛ سارا حدادی

8.

ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک

صفحه 137-155
یوسف جلیلیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر سیدکلالی

9.

تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی)

صفحه 159-179
میلاد فیاض کارده؛ امید بهبودی

10.

واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک

صفحه 181-199
امید صولتی نژاد؛ طاها کشاورز

11.

طراحی و اعتبارسنجی الگوی نگرش مصرف‌کنندگان خودروهای لوکس خارجی با رویکرد تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری

صفحه 201-218
مریم علی‌نژاد؛ شهرام صلواتی؛ محمد علی نسیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب