آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,245,944
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,254,162
فیض, داوود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860
داوود فیض; سیما علی پور; مریم اصغری نجیب. "طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 3, 1401, 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860
فیض, داوود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. (1401). 'طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), pp. 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860
فیض, داوود, علی پور, سیما, اصغری نجیب, مریم. طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(3): 95-113. doi: 10.22034/jiba.2022.50743.1860


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب