آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,375
تعداد مقالات16,890
تعداد مشاهده مقاله54,374,415
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,063,101
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
حسین نوروزی; بهاره اصانلو; مهدیه فیضی. "طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 3, 1401, 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). 'طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), pp. 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(3): 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب