آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,238
تعداد مقالات15,203
تعداد مشاهده مقاله50,770,224
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,843,436
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
حسین نوروزی; بهاره اصانلو; مهدیه فیضی. "طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 3, 1401, 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). 'طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), pp. 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(3): 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب