آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,030
تعداد مشاهده مقاله52,528,966
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,234,711
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
حسین نوروزی; بهاره اصانلو; مهدیه فیضی. "طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 3, 1401, 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). 'طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), pp. 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(3): 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب