آمار

تعداد نشریات41
تعداد شماره‌ها1,130
تعداد مقالات13,890
تعداد مشاهده مقاله48,871,990
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,591,955
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
حسین نوروزی; بهاره اصانلو; مهدیه فیضی. "طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 3, 1401, 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. (1401). 'طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(3), pp. 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859
نوروزی, حسین, اصانلو, بهاره, فیضی, مهدیه. طراحی الگوی اثر کشور مبدأ بر قصد خرید مصرف‌کننده در بازار لوازم خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(3): 67-94. doi: 10.22034/jiba.2022.50704.1859


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.