آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,235
تعداد مقالات15,189
تعداد مشاهده مقاله50,699,486
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,782,293

1.

شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی

صفحه 1-21
مهرداد سرکشیکی؛ امیر خانلری؛ منوچهر انصاری

2.

تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی

صفحه 23-42
امید بهبودی؛ زهرا محمدزاده؛ محمدامین مزینانی

3.

واکاوی نقش پاسخگویی‌ به‌ بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکت‌های کوچک و متوسط

صفحه 43-70
حسین رحیمی کلور؛ وحیده ابراهیمی خراجو

4.

بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی

صفحه 71-91
خبات نسائی؛ فخرالدین معروفی نقدهی؛ نگار بساطی

5.

بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان

صفحه 93-108
سید احمدرضا علائی طباطبائی؛ مهدی الیاسی؛ حسام زندحسامی؛ تقی ترابی

6.

بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک

صفحه 109-145
سیدامیرحسین طیبی ابوالحسنی؛ وحید خاشعی ورنامخواستی؛ مهدی حقیقی کفاش؛ مهدی الیاسی

7.

کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر

صفحه 147-166
مرتضی قاسمی خواه؛ محمدتقی سبحانی نیا

8.

تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان)

صفحه 167-192
محسن مطیعی؛ ثریا بیرامی؛ امیر محمد خانی

9.

شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک

صفحه 193-223
داود خسروانجم؛ علی رجب زاده قطری؛ عادل آذر؛ عباس مقبل

10.

نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)

صفحه 225-244
مهدی دهقانی سلطانی؛ اسفندیار محمدی

11.

شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل)

صفحه 245-262
محمد طالاری؛ عادله دهقانی قهنویه

12.

بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده

صفحه 263-284
محسن نظری؛ عاطفه حصارکی؛ احسان هاشمی

13.

شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری

صفحه 285-304
سید رضا بهادری؛ اسماعیل قادری؛ مهدی کروبی؛ سید علی حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب