آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,405
تعداد مقالات17,241
تعداد مشاهده مقاله55,674,402
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,858,637
بهبودی, امید, محمدزاده, زهرا, مزینانی, محمدامین. (1401). تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812
امید بهبودی; زهرا محمدزاده; محمدامین مزینانی. "تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1401, 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812
بهبودی, امید, محمدزاده, زهرا, مزینانی, محمدامین. (1401). 'تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812
بهبودی, امید, محمدزاده, زهرا, مزینانی, محمدامین. تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(2): 23-42. doi: 10.22034/jiba.2022.49147.1812


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب