آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,236
تعداد مقالات15,198
تعداد مشاهده مقاله50,739,237
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,817,491
نظری, محسن, حصارکی, عاطفه, هاشمی, احسان. (1401). بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 263-284. doi: 10.22034/jiba.2022.49351.1819
محسن نظری; عاطفه حصارکی; احسان هاشمی. "بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1401, 263-284. doi: 10.22034/jiba.2022.49351.1819
نظری, محسن, حصارکی, عاطفه, هاشمی, احسان. (1401). 'بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 263-284. doi: 10.22034/jiba.2022.49351.1819
نظری, محسن, حصارکی, عاطفه, هاشمی, احسان. بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(2): 263-284. doi: 10.22034/jiba.2022.49351.1819


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب