آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,417
تعداد مقالات17,409
تعداد مشاهده مقاله56,143,776
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,439,365
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
مهدی دهقانی سلطانی; اسفندیار محمدی. "نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1401, 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). 'نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(2): 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب