آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,435
تعداد مقالات17,673
تعداد مشاهده مقاله57,705,431
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,379,747
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
مهدی دهقانی سلطانی; اسفندیار محمدی. "نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1401, 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). 'نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(2): 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب