آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,020
تعداد مشاهده مقاله52,489,768
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,217,393
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
مهدی دهقانی سلطانی; اسفندیار محمدی. "نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1401, 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). 'نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(2): 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب