آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,360
تعداد مقالات16,664
تعداد مشاهده مقاله53,906,042
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,527,466
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
مهدی دهقانی سلطانی; اسفندیار محمدی. "نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1401, 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. (1401). 'نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار. نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(2): 225-244. doi: 10.22034/jiba.2022.47440.1757


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب