آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,245,812
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,253,975

1.

الگوی چندسطحی برندسازی ملی: متاسنتزمطالعات موردی

صفحه 1-19
زهره دهدشتی؛ محمود محمدیان؛ اکبر سپهوند

2.

اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی

صفحه 21-42
شهریار عزیزی؛ فاطمه غلامعلی پور؛ سلمان عیوضی نژاد

3.

شناسایی تأثیر قابلیت‌های پویا بر اتخاذ و موفقیت استراتژی‌های بین المللی‌سازی (مورد مطالعه: شرکت کاشی مرجان)

صفحه 43-65
مهران رضوانی؛ نگار امین شکروی؛ مرضیه رضائی

4.

مدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی

صفحه 67-89
وحید شهابی؛ عادل آذر؛ فرشاد فائزی رازی؛ میر فیض فلاح شمس

5.

عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین

صفحه 91-110
علی احمدی؛ داود احمدی

6.

تحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکت‌های صادراتی پوشاک استان تهران)

صفحه 111-127
رضا سپهوند؛ معصومه مومنی مفرد

7.

تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند

صفحه 129-146
امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ مصطفی مومن؛ وجیهه هوشیار

8.

تأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته

صفحه 147-166
ابوالفضل شاه آبادی؛ بهناز خوش طینت؛ رضا شاه ملکی؛ علی مرادی

9.

مدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم

صفحه 167-188
یوسف بابازاده؛ ناصر فقهی فرهمند؛ محمد پاسبانی؛ یعقوب علوی متین


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب