غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, مومن, مصطفی, هوشیار, وجیهه. (1400). تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), 129-146. doi: 10.22034/jiba.2021.43009.1578
امیر غفوریان شاگردی; امید بهبودی; مصطفی مومن; وجیهه هوشیار. "تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 1, 1400, 129-146. doi: 10.22034/jiba.2021.43009.1578
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, مومن, مصطفی, هوشیار, وجیهه. (1400). 'تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), pp. 129-146. doi: 10.22034/jiba.2021.43009.1578
غفوریان شاگردی, امیر, بهبودی, امید, مومن, مصطفی, هوشیار, وجیهه. تأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 4(1): 129-146. doi: 10.22034/jiba.2021.43009.1578


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.