عزیزی, شهریار, غلامعلی پور, فاطمه, عیوضی نژاد, سلمان. (1400). اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), 21-42. doi: 10.22034/jiba.2021.42937.1572
شهریار عزیزی; فاطمه غلامعلی پور; سلمان عیوضی نژاد. "اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 1, 1400, 21-42. doi: 10.22034/jiba.2021.42937.1572
عزیزی, شهریار, غلامعلی پور, فاطمه, عیوضی نژاد, سلمان. (1400). 'اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), pp. 21-42. doi: 10.22034/jiba.2021.42937.1572
عزیزی, شهریار, غلامعلی پور, فاطمه, عیوضی نژاد, سلمان. اثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازم‌خانگی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 4(1): 21-42. doi: 10.22034/jiba.2021.42937.1572


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.