احمدی, علی, احمدی, داود. (1400). عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), 91-110. doi: 10.22034/jiba.2021.42588.1547
علی احمدی; داود احمدی. "عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین". سامانه مدیریت نشریات علمی, 4, 1, 1400, 91-110. doi: 10.22034/jiba.2021.42588.1547
احمدی, علی, احمدی, داود. (1400). 'عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین', سامانه مدیریت نشریات علمی, 4(1), pp. 91-110. doi: 10.22034/jiba.2021.42588.1547
احمدی, علی, احمدی, داود. عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1400; 4(1): 91-110. doi: 10.22034/jiba.2021.42588.1547


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.