آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,237
تعداد مقالات15,199
تعداد مشاهده مقاله50,748,796
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,827,026

1.

طراحی مدل تاب‌آوری زنجیره‌تأمین صنعت دارو در شرایط بحران با رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)

صفحه 1-31
عادل آذر؛ امیر خرّمی

2.

بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR

صفحه 33-52
قاسم زارعی؛ حسین رحیمی کلور؛ ابوالفضل حق وردی زاده

3.

اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی

صفحه 53-71
پویا بهزادنیا؛ ناصر صنوبر؛ سید صمد حسینی؛ کیمیا فضل زاده

4.

ارتباطات پیوند انسانی: راهکار نوآورانه فناوری برای تداوم و توسعه فعالیت کسب و کارها با حفظ فاصله ی اجتماعی در پاندمی کرونا

صفحه 73-93
افشین فیروزی اوجاق؛ علی بنیادی نایینی

5.

طراحی مدل تاب‌آوری شبکه‌های همکاری در شرایط شیوع کرونا (مورد مطالعه شبکه توسعه اجتماعی رسالت)

صفحه 95-116
علی شهابی؛ رضا رادفر

6.

فراترکیب خلق تاب‌آوری پویا مقابل بحران کرونا در حوزه کسب‌وکارهای نوپا

صفحه 117-136
محمدرضا فلاح

7.

بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی

صفحه 137-154
قاسم اسلامی؛ فرشاد قادری

8.

نقش تعدیلگر کووید 19 بر رابطه بین موفقیت کسب و کار با عملکرد بازاریابی در شرکتهای کوچک و متوسط دارویی

صفحه 155-172
فرزانه بیک زاده عباسی

9.

بیمه اعتبار تجاری، راهکاری برای جلوگیری از شکست شرکتهای کوچک و متوسط در بحران کسب و کار ناشی از شیوع بیماری کرونا

صفحه 173-192
دیبا جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب