آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,383
تعداد مقالات16,915
تعداد مشاهده مقاله54,482,088
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,133,660
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, پیاپی ده, 1399, 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). 'بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), pp. 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(پیاپی ده): 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب