آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,323
تعداد مقالات16,270
تعداد مشاهده مقاله52,953,226
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,624,110
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, پیاپی ده, 1399, 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). 'بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), pp. 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(پیاپی ده): 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب