آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,020
تعداد مشاهده مقاله52,487,027
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,213,971
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, پیاپی ده, 1399, 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). 'بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), pp. 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(پیاپی ده): 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب