آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,224
تعداد مقالات15,038
تعداد مشاهده مقاله50,578,933
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,669,074
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
قاسم اسلامی; فرشاد قادری. "بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, پیاپی ده, 1399, 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. (1399). 'بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), pp. 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203
اسلامی, قاسم, قادری, فرشاد. بررسی تأثیر ابعاد استراتژیک مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بر رضایت مشتریان در شرایط بحرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(پیاپی ده): 137-154. doi: 10.22034/jiba.2020.11203


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب