آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,007
تعداد مشاهده مقاله50,468,970
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,557,469
بهزادنیا, پویا, صنوبر, ناصر, حسینی, سید صمد, فضل زاده, کیمیا. (1399). اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), 53-71. doi: 10.22034/jiba.2021.40713.1477
پویا بهزادنیا; ناصر صنوبر; سید صمد حسینی; کیمیا فضل زاده. "اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, پیاپی ده, 1399, 53-71. doi: 10.22034/jiba.2021.40713.1477
بهزادنیا, پویا, صنوبر, ناصر, حسینی, سید صمد, فضل زاده, کیمیا. (1399). 'اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(پیاپی ده), pp. 53-71. doi: 10.22034/jiba.2021.40713.1477
بهزادنیا, پویا, صنوبر, ناصر, حسینی, سید صمد, فضل زاده, کیمیا. اقدامات CSR شرکت‎ها در بحران کرونا و ارزش ویژه برند: نقش اعتبار برند و دلبستگی عاطفی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(پیاپی ده): 53-71. doi: 10.22034/jiba.2021.40713.1477


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب