آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,242
تعداد مقالات15,254
تعداد مشاهده مقاله50,932,035
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,993,897

1.

فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی

صفحه 1-19
علی شریعت نژاد؛ لیلا یاراحمدی؛ زهرا غفوری

2.

توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک

صفحه 21-43
محمد تابان؛ وحید شرفی؛ هدی شاحسینی

3.

ارائه الگوی عوامل عملکردی تاب آوری پایدارزنجیره تامین صنعت قطعه سازی خودروایران با رویکرد توسعه صادرات

صفحه 45-66
محمدباقر رسوله وندی؛ اکبر عالم تبریز؛ هیرش سلطان پناه

4.

تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش

صفحه 67-86
ابوالفضل شاه‌آبادی؛ مهتاب صبایی دردشتی؛ مریم علی یاری

5.

نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل

صفحه 87-107
هاشم آقازاده؛ محمد باقر فلاحی

6.

تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان

صفحه 109-129
محمد علی شاه حسینی؛ صادق قادری کنگاوری؛ رسول نصرت پناه

7.

اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران

صفحه 131-146
دیبا جعفری

8.

ارائه مدل فرآیندی فرصت‌های کارآفرینانه در دیدگاه منبع محور

صفحه 147-167
مهدی جعفرزاده

9.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

صفحه 169-185
زهره دهدشتی شاهرخ؛ سجاد اصغریخواه؛ سید محمدرضا موسوی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب