آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,020
تعداد مشاهده مقاله52,486,731
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,213,801
تابان, محمد, شرفی, وحید, شاحسینی, هدی. (782). توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 21-43. doi: 10.22034/jiba.2023.56203.2039
محمد تابان; وحید شرفی; هدی شاحسینی. "توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 782, 21-43. doi: 10.22034/jiba.2023.56203.2039
تابان, محمد, شرفی, وحید, شاحسینی, هدی. (782). 'توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 21-43. doi: 10.22034/jiba.2023.56203.2039
تابان, محمد, شرفی, وحید, شاحسینی, هدی. توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک. سامانه مدیریت نشریات علمی, 782; 7(1): 21-43. doi: 10.22034/jiba.2023.56203.2039


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب