آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,968
تعداد مشاهده مقاله54,609,087
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,216,174
آقازاده, هاشم, فلاحی, محمد باقر. (782). نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089
هاشم آقازاده; محمد باقر فلاحی. "نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 782, 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089
آقازاده, هاشم, فلاحی, محمد باقر. (782). 'نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089
آقازاده, هاشم, فلاحی, محمد باقر. نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 782; 7(1): 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب