آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,375
تعداد مقالات16,888
تعداد مشاهده مقاله54,353,724
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,051,057
آقازاده, هاشم, فلاحی, محمد باقر. (782). نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089
هاشم آقازاده; محمد باقر فلاحی. "نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 1, 782, 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089
آقازاده, هاشم, فلاحی, محمد باقر. (782). 'نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(1), pp. 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089
آقازاده, هاشم, فلاحی, محمد باقر. نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 782; 7(1): 87-107. doi: 10.22034/jiba.2023.57790.2089


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب