آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,383
تعداد مقالات16,914
تعداد مشاهده مقاله54,471,003
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,127,648

1.

An Investigation into the Demotivating and Remotivating Factors among Iranian MA and PhD Exam Candidates of TEFL (Research Article)

دوره 13، شماره 27، 2021، صفحه 81-112
Ali Derakhshan؛ Mohammad Qafouri؛ Maryam Faribi

2.

EFL Learners’ Motivation and Attitude toward EIL in the Increasingly Globalized Local Context of Iran: A Structural Equation Modeling Approach

دوره 9، شماره 19، شهریور 2017، صفحه 91-122
Fahimeh Marefat؛ Maryam Pakzadian

3.

Examining the Roles of Sapioemotionality-Angloemotionality and Sensory Motivation in English Language Achievement

دوره 16، شماره 33، 2024، صفحه 228-242
Ahmad Fawad Kakar؛ Reza Pishghadam؛ Elham Naji Meidani

4.

Gamification and the Duality of Extrinsic and Intrinsic Motivation

دوره 16، شماره 33، 2024، صفحه 135-150
Elham Daliranfirouz؛ Mohammad Amiryousefi؛ Renata Geld؛ Daryoush Nejad Ansari

5.

Iranian EFL Learners’ Motivational Fluctuation in Task Performance over Different Timescales

دوره 9، شماره 20، بهمن 2017، صفحه 135-155
Hadi Yaghoubi Nezhad؛ Ahmad Moinzadeh؛ Hossein Barati

6.

La stratégie d'autogestion chez les étudiants iraniens lors d'apprentissage d'une langue étrangère*

دوره 3، شماره 213، فروردین 2009، صفحه 93-113
Rouhollah Rahmatian؛ Zeinab Deris؛ Marzieh Mehrabi

7.

L’usage du questionnaire dans l’autoformation des enseignants

دوره 9، شماره 16، اسفند 2015، صفحه 127-153
Atéfé Navartchi

8.

On the Effect of Flipped Classroom on Learners’ Achievement, Autonomy, Motivation and WTC: Investigating Learning and Learner Variables

دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 175-189
Mahboobeh Khosravani؛ Hooshang Khoshsima؛ Amir Mohamadian

9.

The Effect of Quantum Teaching Method on Writing Motivation: an explanatory mixed-methods investigation

دوره 15، شماره 31، 2023، صفحه 18-32
Zahra Ahmadpour Kasgari

10.

The Role of Audio-visual Aids in General English Classes at Medical University: Reading Comprehension, Attitude, and Motivation (Research Article)

دوره 13، شماره 27، 2021، صفحه 215-238
Assef Khalili؛ Maryam Zeinolabedini؛ Fatemeh Poorebrahim؛ Simin Sattarpour

11.

Unveiling the Power of Teacher Concern: Exploring EFL Institute Students’ Perceptions and its Impact on Motivation, Anxiety, and Language Achievement

دوره 15، شماره 32، 2023، صفحه 126-143
Saba Hasanzadeh؛ Shaghayegh Shayesteh؛ Reza Pishghadam؛ Elham Naji-Meidani

12.

ارتباط بین تنظیمات انگیزشی با عملکرد شغلی در معلمان: بررسی نقش میانجی‌گری اعتماد به نفس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مرداد 1403
مهتا اسکندرنژاد؛ حسین عباس؛ بهزاد بهزادنیا

13.

بررسی تأثیر انگیزه مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد به برند (کاربران اینستاگرام در عراق)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 120-133
مهدی داداش زاده؛ راسم صد خان؛ ریتا پور محبی؛ معصومه اعلمی کشکی

14.

بررسی رابطه بین سطوح پیوستار انگیزش و میل به ادامه ورزش در دانش آموزان دختر نوجوان ؛ رویکردی از نظریۀ خودتعیین گری

دوره 7، شماره 17، شهریور 1400
الهام خداداده؛ زهرا فتحی رضائی

15.

بررسی رابطه بین سطوح پیوستار انگیزش و میل به ادامه ورزش در دانش‌آموزان دختر نوجوان؛ رویکردی از نظریۀ خودتعیین گری

دوره 7، شماره 17، شهریور 1400، صفحه 141-153
الهام خداداده؛ زهرا فتحی رضایی

16.

بررسی عوامل انگیزش فعالیت‌بدنی سالمندان: یک پژوهش کیفی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1404
مالک احمدی

17.

پیش بینی رضایت ورزشی براساس رفتار کنترلی مربی، خودکارآمدی و انگیزش ورزشکار

دوره 2، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 1-12
سیدحجت زمانی ثانی؛ علی عبدالله سالم؛ زهرا فتحی رضائی؛ مهتا اسکندرنژاد

18.

تأثیر یادگیری معکوس و شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای بر انگیزش و خلاقیت در آموزش زیست‌شناسی

دوره 4، شماره 2، تیر 1404
مرضیه کرامتی نوجه ده سادات؛ عبدالرحمن خواجه

19.

تحلیلی بر ملاک ارزش اخلاقی از منظر کانت با تکیه بر آرای هِنسون و هِرمن

دوره 17، شماره 44، آذر 1402، صفحه 766-786
علی اصغر هاشم ‌زاده

20.

مقایسه سرسختی ذهنی، ثابت‌قدمی و تفاوت‌های انگیزشی در ورزشکاران انفرادی و تیمی

دوره 2، شماره 2، دی 1402، صفحه 29-45
حدیث محمدی؛ امیر دانا

21.

نقش رفتارهای بین فردی والدین بر شاخص‌های روانشناختی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 شهریور 1403
اسرا شهبازی؛ محمدتقی اقدسی؛ بهزاد بهزادنیا



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب