آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,384
تعداد مقالات16,918
تعداد مشاهده مقاله54,497,407
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,144,971

1.

اثر نهادهای سیاسی بر صادرات ایران به شرکای مهم تجاری در الگوهای مختلف کالایی

دوره 4، شماره 3، آبان 1396، صفحه 59-90
شکوفه ناقلی؛ مجید مداح

2.

ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک

دوره 5، شماره 3، مهر 1401، صفحه 137-155
یوسف جلیلیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر سیدکلالی

3.

ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 271-287
سمیرا مرزبان؛ لیلا آندرواژ؛ شادان وهاب‌زاده منشی؛ حمید رضا سعید نیا

4.

ارائه مدل معادلات ساختاری توسعه پایدار خوشه های کسب و کار در ایران با رویکرد تقویت جایگاه صادراتی

دوره 2، شماره 2، تیر 1398، صفحه 95-116
محمد کریمی زارچی؛ محمد رضا فتحی؛ مهدی نصراللهی

5.

ارزیابی اهمیت عوامل موثر بر حفظ و گسترش سهم بازار مواد غذایی فرآوری شده در بازارهای جهانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403
محمدطاها اسمعیل زاده آشینی؛ مهدی عزیزی

6.

الگوی سلسله مراتبی بهبود صادرات مناطق آزاد تجاری با راهبردهای توسعه اشتغال پایدار در بستر برنامه هفتم توسعه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1403
روح اله کرمی؛ اشرف شاه منصوری؛ سید احمد حسینی گل افشانی

7.

اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی

دوره 3، شماره 2، تیر 1399، صفحه 103-119
میثم مدرسی؛ سمیرا افراسیابی؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه خانی

8.

پویایی‌های دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در اولویت‌سنجی کشورهای مقصد صادراتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 20 آبان 1403
عبدالمحمد کاشیان

9.

تأثیر ارز دیجیتال و آزادی اقتصادی بر صادرات

دوره 7، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 195-218
شهریار سکوتی؛ منیره دیزجی؛ علی پایتختی اسکویی؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ رقیه حسن زاده

10.

تأثیر بازارگرایی صادرات بر افزایش صادرات در صنعت خشکبار

دوره 1، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 103-123
حسین نوروزی؛ سجاد عبداله پور؛ سمیه گنجعلی وند؛ سیده غزل معصومی

11.

تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 23-44
محمد فاریابی؛ صمد رحیمی اقدم؛ محمدرضا کوششی؛ علیرضا پور آقابالایی

12.

تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر تجارت خارجی: مطالعه موردی شرکای عمده تجاری ایران

دوره 1، شماره 3، اسفند 1397، صفحه 125-144
محمدمهدی برقی اسگویی؛ سمیه ولی زاده

13.

تأثیر تجارت الکترونیک بر صادرات، شواهد فراتحلیلی

دوره 7، شماره 2، تیر 1403، صفحه 211-234
زهرا حیدری زاد؛ علیرضا فضل زاده؛ وحید احمدیان؛ سجاد نقدی

14.

تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی

دوره 2، شماره 4، دی 1398، صفحه 121-140
بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ فاطمه نعیمی؛ علی مرادی

15.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 169-185
زهره دهدشتی شاهرخ؛ سجاد اصغریخواه؛ سید محمدرضا موسوی

16.

تحلیل اثر تغییر رتبه ایران در شاخص رفاه لگاتوم بر میزان صادرات ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران

دوره 7، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 1-12
جبرییل واحدی؛ محمد قهرمان زاده

17.

تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان

دوره 6، شماره 2، تیر 1402، صفحه 75-92
محمد باشکوه اجیرلو؛ مرضیه آذربایجانی

18.

ساختاردهی به مسائل صادرات صنایع خلاق و فرهنگی

دوره 6، شماره 1، فروردین 1402، صفحه 65-82
فهیمه محمدی؛ امیر ذاکری؛ مهدی عبدالحمید

19.

شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه‌ای با رویکرد ترکیبی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 91-115
ناصر سیف اللهی انار؛ وحیده ابراهیمی خراجو

20.

مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس

دوره 7، شماره 2، تیر 1403، صفحه 101-126
ایوب محمدیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر معاون

21.

مدل بهبود صادرات کارآفرینان صنایع کوچک و متوسط ایران با محوریت تدوین کار راهه شغلی

دوره 7، شماره 3، مهر 1403، صفحه 149-168
نوراله بازیار؛ پروانه گلرد؛ رویا شاکری

22.

مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان

دوره 7، شماره 2، تیر 1403، صفحه 41-66
روح اله سهرابی؛ وحید چناری؛ محمد همتی؛ مهرداد همراهی

23.

مراکز رشد بین المللی به عنوان واسطه ارتباطی توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان

دوره 6، شماره 4، دی 1402، صفحه 1-20
امیر ذاکری؛ محمدامین خلوصی؛ محمدصادق صارمی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب