آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,221
تعداد مقالات14,957
تعداد مشاهده مقاله50,364,428
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,456,989
فاریابی, محمد, رحیمی اقدم, صمد, کوششی, محمدرضا, پور آقابالایی, علیرضا. (1398). تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), 23-44. doi: 10.22034/jiba.2019.9068
محمد فاریابی; صمد رحیمی اقدم; محمدرضا کوششی; علیرضا پور آقابالایی. "تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 1, 1398, 23-44. doi: 10.22034/jiba.2019.9068
فاریابی, محمد, رحیمی اقدم, صمد, کوششی, محمدرضا, پور آقابالایی, علیرضا. (1398). 'تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(1), pp. 23-44. doi: 10.22034/jiba.2019.9068
فاریابی, محمد, رحیمی اقدم, صمد, کوششی, محمدرضا, پور آقابالایی, علیرضا. تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 2(1): 23-44. doi: 10.22034/jiba.2019.9068


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب