آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,972
تعداد مشاهده مقاله54,620,589
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,224,468

1.

ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرهای بناب، مراغه، عجب شیر و ملکان بر اساس مدل سروکوال

دوره 6، شماره 16، اسفند 1399، صفحه 205-223
وجیهه جوانی؛ جلال میرزائی؛ محمدرسول خدادادی

2.

ارزیابی کیفیت خدمات اماکن ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرهای بناب، مراغه، عجب شیر و ملکان بر اساس مدل سروکوال.

دوره 6، شماره 16، اسفند 1399
وجیهه جوانی؛ جلال میرزائی

3.

اولویت‌بندی مناطق مستعد بوم‌گردی روستایی استان چهارمحال و بختیاری براساس کیفیت خدمات

دوره 28، شماره 87، 1403، صفحه 229-210
مهدی کرمی دهکردی؛ قاسم لیانی

4.

بررسی تجارب اقامتی گردشگران خارجی از مبادی مختلف در هتل عباسی اصفهان با رویکرد تحلیل احساسات

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 دی 1403
زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی بنیادی نایینی؛ سید محمدرضا موسوی

5.

بررسی رضایتمندی شهروندان از فضاهای سبز شهری، مطالعه موردی منطقه 6 کلانشهر تبریز

دوره 28، شماره 90، 1403، صفحه 45-21
علی آذر؛ ابولفضل زکریازاده؛ الهام مروتی زرقانی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر رضایت ورزشکاران از کیفیت خدمات بیمه ورزشی

دوره 7، شماره 18، اسفند 1400، صفحه 225-240
نرگس جوادی؛ حسین فریدینا؛ رضا آریایار؛ محمد تقی زاده

7.

بررسی عوامل موثر بر رضایت ورزشکاران از کیفیت خدمات بیمه ورزشی

دوره 7، شماره 18، اسفند 1400
نرگس جوادی؛ حسین فریدینا؛ رضا آریایار؛ محمد تقی زاده

8.

بسترسازی کیفیت بهینه خدمات مبتنی بر درجه‌بندی سالن‎‌های ورزشی (مورد مطالعه سالن پورشریفی تبریز)

دوره 7، شماره 18، اسفند 1400، صفحه 97-123
محمدرسول خدادادی؛ مهدی جهانگیری؛ مینا ارتشی؛ لیلا خسروی

9.

بسترسازی کیفیت بهینه خدمات مبتنی بر درجه‌بندی سالن‎‌های ورزشی (مورد مطالعه سالن پورشریفی تبریز).

دوره 7، شماره 18، اسفند 1400
محمدرسول خدادادی؛ مهدی جهانگیری؛ مینا ارتشی؛ لیلا خسروی

10.

پروتکل مسیریابی جدید مبتنی بر کیفیت خدمات در شبکه‌های حسگر بی‌سیم با تحلیل سلسله مراتبی

دوره 46، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 355-367
معصومه واعظی؛ محمدعلی جبرئیل جمالی

11.

تاثیر کیفیت خدمات بر کارایی: شواهدی از شرکت‌های توزیع برق ایران

دوره 10، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 129-164
رضا خلفی؛ محسن پورعبادالهان کویچ؛ زهرا احمدلو

12.

تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی)

دوره 3، شماره 3، آبان 1399، صفحه 135-150
سیدصمد حسینی؛ محمد فاریابی؛ محمدرضا قلی زاده؛ مرتضی قلی زاده

13.

میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران)

دوره 22، شماره 66، بهمن 1397، صفحه 1-21
حسن اسماعیل زاده؛ مصطفی هرایینی؛ مهرداد بهرامی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب