آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,248,610
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,256,007
حسینی, سیدصمد, فاریابی, محمد, قلی زاده, محمدرضا, قلی زاده, مرتضی. (1399). تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 135-150. doi: 10.22034/jiba.2021.30732.1082
سیدصمد حسینی; محمد فاریابی; محمدرضا قلی زاده; مرتضی قلی زاده. "تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1399, 135-150. doi: 10.22034/jiba.2021.30732.1082
حسینی, سیدصمد, فاریابی, محمد, قلی زاده, محمدرضا, قلی زاده, مرتضی. (1399). 'تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 135-150. doi: 10.22034/jiba.2021.30732.1082
حسینی, سیدصمد, فاریابی, محمد, قلی زاده, محمدرضا, قلی زاده, مرتضی. تاثیر کیفیت خدمات و قیمت منصفانه بر رضایت مشتری با نقش میانجی تصویر شرکت (بررسی و مقایسه فعالیت اپراتورهای تلفن همراه در عرصه بین‌المللی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(3): 135-150. doi: 10.22034/jiba.2021.30732.1082


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب