آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,252
تعداد مقالات15,404
تعداد مشاهده مقاله51,196,462
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,221,716
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. (1397). میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(66), 1-21.
حسن اسماعیل زاده; مصطفی هرایینی; مهرداد بهرامی. "میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 22, 66, 1397, 1-21.
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. (1397). 'میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 22(66), pp. 1-21.
اسماعیل زاده, حسن, هرایینی, مصطفی, بهرامی, مهرداد. میزان رضایت گردشگران از کیفیت خدمات گردشگری بر اساس مدل سروکوال (مطالعه‌ موردی: رستوران های محله درکه تهران). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 22(66): 1-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب