| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,416 |
| تعداد مقالات | 17,490 |
| تعداد مشاهده مقاله | 56,493,932 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 18,744,113 |
| 1. | بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی | |
| صفحه 1-29 | ||
| شایسته رضائی؛ هوشنگ فریدونی | ||
| 2. | واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت | |
| صفحه 30-50 | ||
| حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان | ||
| 3. | تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران | |
| صفحه 51-67 | ||
| رضا فضلعلی زاده | ||
| 4. | وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی | |
| صفحه 68-81 | ||
| سعیده کربلایی کامران؛ نسرین محمدحسنی؛ یوسف مهدوی نسب | ||
| 5. | عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه | |
| صفحه 82-94 | ||
| شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ حسین استادحسنلو | ||
| 6. | ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی | |
| صفحه 95-128 | ||
| محمدرضا نیلی؛ نگارالسادات طباطبا؛ فرزانه میرزائی | ||