تعداد نشریات | 44 |
تعداد شمارهها | 1,303 |
تعداد مقالات | 16,047 |
تعداد مشاهده مقاله | 52,589,764 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 15,268,747 |
1. | بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی | |
صفحه 1-29 | ||
شایسته رضائی؛ هوشنگ فریدونی | ||
2. | واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت | |
صفحه 30-50 | ||
حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان | ||
3. | تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران | |
صفحه 51-67 | ||
رضا فضلعلی زاده | ||
4. | وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی | |
صفحه 68-81 | ||
سعیده کربلایی کامران؛ نسرین محمدحسنی؛ یوسف مهدوی نسب | ||
5. | عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه | |
صفحه 82-94 | ||
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ حسین استادحسنلو | ||
6. | ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی | |
صفحه 95-128 | ||
محمدرضا نیلی؛ نگارالسادات طباطبا؛ فرزانه میرزائی | ||