آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,047
تعداد مشاهده مقاله52,589,764
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,268,747

1.

بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی

صفحه 1-29
شایسته رضائی؛ هوشنگ فریدونی

2.

واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت

صفحه 30-50
حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان

3.

تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران

صفحه 51-67
رضا فضلعلی زاده

4.

وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی

صفحه 68-81
سعیده کربلایی کامران؛ نسرین محمدحسنی؛ یوسف مهدوی نسب

5.

عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

صفحه 82-94
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ حسین استادحسنلو

6.

ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی

صفحه 95-128
محمدرضا نیلی؛ نگارالسادات طباطبا؛ فرزانه میرزائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب