| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,434 |
| تعداد مقالات | 17,659 |
| تعداد مشاهده مقاله | 57,572,935 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 19,291,299 |
| 1. | بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی | |
| شایسته رضائی؛ هوشنگ فریدونی | ||
| 2. | واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت | |
| حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان | ||
| 3. | تاثیر مولفه های رویکرد انتقادی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی پایه چهارم دانش آموزان دختر دوره ابتدایی تهران | |
| رضا فضلعلی زاده | ||
| 4. | وضعیت تمایل به استفاده از تکنولوژی در تدریس در میان معلمان زبان انگلیسی با رویکرد یادگیری تلفیقی | |
| سعیده کربلایی کامران؛ نسرین محمدحسنی؛ یوسف مهدوی نسب | ||
| 5. | عوامل موثر بر مشارکت فعال والدین در امر آموزش و پرورش و توانبخشی دانشآموزان با نیازهای ویژه | |
| شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ حسین استادحسنلو | ||
| 6. | ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه هشتم به روش خبرگی و نقادی تربیتی | |
| محمدرضا نیلی؛ نگارالسادات طباطبا؛ فرزانه میرزائی | ||