آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,365
تعداد مقالات16,774
تعداد مشاهده مقاله54,096,514
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,809,594
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. (1403). بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
شایسته رضائی; هوشنگ فریدونی. "بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1403, 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. (1403). 'بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 3(1): 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب