آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,418
تعداد مقالات17,445
تعداد مشاهده مقاله56,277,223
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,627,224
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. (1403). بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
شایسته رضائی; هوشنگ فریدونی. "بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1403, 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. (1403). 'بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 3(1): 1-29. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب