آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,245,944
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,254,167
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. (1403). بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
شایسته رضائی; هوشنگ فریدونی. "بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. (1403). 'بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116
رضائی, شایسته, فریدونی, هوشنگ. بررسی بدفهمی های دانش آموزان پایه هفتم در مورد برداشت آنها از مفهوم اعداد منفی در درس ریاضی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22034/cipj.2024.60293.1116


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب