آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,036
تعداد مشاهده مقاله52,546,875
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,249,269

1.

نقش فرهنگ ملی در پیوستن شرکت‌های ایرانی به شرکت‌های فراملی

صفحه 1-24
حسین رحمان سرشت؛ امید مهدیه؛ مهدی موحدی

2.

مطالعه تأثیر در نظرگیری رقابت در مکان‌یابی هاب های لجستیکی بر سهم بازارهای بین‌المللی حمل‌ونقل با استفاده از نظریه بازی‌ها

صفحه 25-46
نادر غفاری نسب؛ یونس جبارزاده؛ علیرضا مطلب زاده

3.

رقابت در بازار محصول، دقت سود پیش‌بینی ‌شده توسط مدیریت، نوع مالکیت: شواهدی از شرکت های بین‌المللی

صفحه 47-65
علیرضا فضل زاده؛ سهراب عبدی

4.

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی در حوزه محصولات نانو با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری- تفسیری

صفحه 67-94
محسن شفیعی نیک آبادی؛ حسن باقری؛ زهرا گرزین

5.

بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر توسعه محصولات صادراتی

صفحه 95-113
بهرام رضازاده؛ مینا آسیابان

6.

نگاشت رفتار و روش‌های فرصت‌شناسی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارجی در ایران؛ مطالعه موردی فرانسه، آلمان، چین و ترکیه

صفحه 115-136
منوچهر انصاری؛ احسان سلطانی فر؛ هاشم آقازاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب