- اسکندرلی، طاهر، دستگیر، محسن، قائمی، محمدحسین. (1393). بررسی آثار پیشبینیهای سود توسط مدیران. دانش حسابداری و حسابرسی مدیریت، (10): 133 –
- ایمانیبرندق، محمد، عبدی، سهراب. (1395). تأثیر هموارسازی سود بر ضریب واکنش سودهای آتی با اثر تعدیل گر محیطهای مختلف اطلاعاتی. بررسیهای حسابداری و حسابرسی، 23 (3): 310-289.
- پورحیدری، امید، غفارلو، عباس. (1391). بررسی ارتباط بین ساختارهای رقابتی محصولات و محافظهکاری مشروط حسابداری. پژوهشهای حسابداری مالی، (12): 62 -41.
- جامعی، رضا، رستمیان، آزاده. (1395). تأثیر تخصص مالی اعضای کمیته حسابرسی بر ویژگیهای سود پیشبینی شده. پژوهشهای حسابداری مالی و حسابرسی، 8 (29): 17-1.
- حیدری، مهدی، عبدی، سهراب. (1395). تأثیر رقابت در بازار محصول بر ضریب واکنش سودهای آتی و اثر مالکیت نهادی بر رابطه آنها. دانش حسابداری مالی، 3 (4): 92-65.
- رحمانی، علی، بشیری منش، نازنین، شاهرخی، سیده سمانه. (1391). بررسی اثر انتشار پیشبینی سود بر ضریب واکنش سود آینده. دانش حسابداری، (10): 50 - 29.
- غیوری مقدم، علی، حاجب، حمیدرضا، پارسا، حجت. (1393). بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران. پژوهش حسابداری، (13): 35-21.
- مرادی، محمدعلی، فرخی استاد، مصطفی، نظامی، احمد، فرخی استاد، مجتبی. (1390). بررسی تأثیر مالکیت عمومی و خصوصی بر کیفیت سود. مجموعه مقالات نهمین همایش سراسری حسابداری ایران: 181-193.
- منصورفر، غلامرضا؛ دیدار، حمزه، ارسلانلو، لیلا. (1394). بررسی کیفیت سود در شرکتهای با سهامداران عمده دولتی و غیردولتی بورس اوراق بهادار تهران. پیشرفتهای حسابداری، 7 (2): 181-149.
- مهدوی، غلامحسین، حسینی، سید مجتبی، رئیسی، زهره. (1392). تأثیر ویژگیهای حاکمیت شرکتی بر کیفیت سود پیشبینی شده بهوسیله مدیریت شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران. حسابداری مدیریت، 6 (16): 60-43.
- نمازی، محمد، رضایی، غلامرضا، ممتازیان، علیرضا. (1393). رقابت در بازار محصول و کیفیت اطلاعات حسابداری، پیشرفتهای حسابداری، 6 (2): 166-131.
- Balakrishnan, K. & Cohen, D. A. (2014). Product Market Competition, Financial Accounting Misreporting and Corporate Governance: Evidence from Accounting Restatements. Working Paper, Available at: ssrn.com.
- Cheng, M. (2014). Product Market Competition and Fianancial Statement Comparability. American Accounting Assosiation Annual Meeting and Conference on Teaching and Learning in Accounting, August 2-6, 2014, Atlanta, Georgia.
- Cheng, P. Man, P. & Yi, C. H. (2013). The impact of product market competition on earnings quality. Accounting and Finance, 53 (1): 137-162.
- Choi, J. H. Myers, L. A. Zang, Y. & Ziebart, D. (2011). Do Management EPS Forecasts Allow Returns to Reflect Future Earnings? Implications for The Continuation of Management’s Quarterly Earnings Guidance. Review of Accounting Studies, 16 (1): 143-182.
- Datta, S. M, Iskandar-Datta. & V. Singh. (2012). Product Market Power, Industry Structure, and Corporate Earnings Management. Journal of Banking and Finance 37 (8): 3273-3285.
- Demsetz, H. (1983). The Structure of Ownership and The Theory of the Firm. Journal of Law and Economics, (26): 375-390.
- Deng, X. & Wang, Z. (2006). Ownership structure and financial distress: evidence from public-listed firms in China. International Journal of Management, 23 (3): 486-502.
- Diamond, D. W. & Verrecchia, R. E. (1991). Disclosure, liquidity, and the cost of capital. Journal of Finance, 46, 1325-59.
- Givoly, D. Hayn, C. & Katz, S. P. (2010). Does public ownership of equity improve earnings quality? The Accounting Review, 85(1), 195-225.
- Haw, I. M. Hu, B. & Lee, J. J. (2015). Product market competition and analyst forecasting activity: International evidence. Journal of Banking & Finance, (56): 48-60.
- Ho, K. Ch. Lee, Sh. Ch. Lin, Ch. T. & Pan, L. H. (2016). Information Disclosure, Product Market Competition, and Firm Value. (January 19, 2016) Asian Finance Association (AsianFA) 2016 Conference. Available at https://ssrn.com.
- Hsu, C. Li, X. Ma, Z. & Phillips, G. M. (2017). Does Product Market Competition Influence Analyst Coverage and Analyst Career Success? Available at: http://www.ssrn.com.
- Huang, X. LI, X. Tse, S. & Tucker, J. W. (2014). The Effects of Management Earnings Forecast Mandates: Evidence from China. Working Paper, Available at http://www.ssrn.com.
- Huang, Y. Jennings, R. & Yu, Y. (2017). Product Market Competition and Managerial Disclosure of Earnings Forecasts: Evidence from Import Tariff Rate Reductions. The Accounting Review, 92 (3): 185-207.
- Katz, S. P. (2009). Earnings quality and ownership structure: The role of private equity sponsors. The Accounting Review, 84 (3), 623-658.
- Kim, S. M. & Kim, Y. (2017). Product market competition on the effectiveness of internal control. Asia-Pacific Journal of Accounting & Economics, 24 (1-2): 163-182.
- Laksmana, I. & Yang, Y. (2014). Product market competition and earnings management: Evidence from discretionary accruals and real activity manipulation. Advances in Accounting, incorporating Advances in International Accounting, 30: 263-275.
- Li, S. & Zhan, X. (2016). Product Market Threats and Stock Crash Risk. Available at: http://www.ssrn.com.
- Meyer, M. & Vickers, J. (1997). Performance comparisons and dynamic incentives. Journal of Political Economy, 105 (3): 547–581.
- Sassi, S. & Toumi, N. (2017). Product market competition and analyst following. Journal of Management & Governance, Available at https:// springer.com/journal/10997/onlineFirst/page/1
|