تعداد نشریات | 44 |
تعداد شمارهها | 1,303 |
تعداد مقالات | 16,020 |
تعداد مشاهده مقاله | 52,486,143 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 15,213,355 |
1. | تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان انگلیسی در مقطع متوسطه | |
صفحه 1-21 | ||
داود طهماسب زاده شیخلار؛ کیومرث تقی پور؛ پروین قاسمیان | ||
2. | مقایسه اثر بخشی روش آموزش حضوری و مجازی بر یادگیری و یادداری دانش آموزان پسر دوره ابتدایی شهر قم | |
صفحه 22-39 | ||
فاطمه ناصری؛ محمد جوادی پور؛ محمد موحدی | ||
3. | امکان سنجی برنامه درسی تلفیقی در دروس علوم تجربی، علوم اجتماعی و تربیت بدنی دوره ابتدایی از نگاه معلمان و متخصصان برنامه درسی | |
صفحه 40-49 | ||
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ حسن عباسی؛ مجید شریفی رهنمو | ||
4. | جایگاه برنامه درسی پنهان بر تفکر ارجاعی و یادگیری خودراهبر در دانشآموزان | |
صفحه 50-60 | ||
سروه ناظری؛ حسین بقایی | ||
5. | بررسی میزان توجه به شاخص های اقتصاد مقاومتی در کتاب های درسی دوره ابتدایی | |
صفحه 61-74 | ||
رضا میرعرب رضی؛ فاطمه زهرا معافی؛ صمد ایزدی | ||
6. | مروری بر نظریههای محتوا و انتخاب محتوا در ادبیات تخصصی حوزة مطالعات برنامة درسی | |
صفحه 75-90 | ||
سید احمد مدنی | ||