| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,422 |
| تعداد مقالات | 17,522 |
| تعداد مشاهده مقاله | 56,775,279 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 18,823,735 |
| 1. | سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) | |
| صفحه 1-13 | ||
| کورش فتحی واجارگاه | ||
| 2. | شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی | |
| صفحه 14-32 | ||
| کیومرث تقی پور؛ مهری محمدی؛ حسین دهقانزاده | ||
| 3. | تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری | |
| صفحه 33-49 | ||
| محسن فرمهینی فراهانی؛ سیدهادی مدنی؛ احد عظیمی آقبلاغ | ||
| 4. | ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان | |
| صفحه 50-67 | ||
| ریحانه سیفی؛ محسن دیبایی صابر | ||
| 5. | مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان | |
| صفحه 68-78 | ||
| جواد جهاندیده؛ حبیب کرد؛ خدیجه احلال زهی | ||
| 6. | رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه | |
| صفحه 79-92 | ||
| سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ مجید شریفی رهنمو | ||