تعداد نشریات | 44 |
تعداد شمارهها | 1,303 |
تعداد مقالات | 16,020 |
تعداد مشاهده مقاله | 52,487,290 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 15,214,122 |
1. | سوء تفاهمات اساسی در رابطه با جنبش نو/ چند بسترسازی در مطالعات برنامه درسی (چیستی، چرایی و چگونگی) | |
صفحه 1-13 | ||
کورش فتحی واجارگاه | ||
2. | شناسایی و رتبهبندی چالشهای آموزش در سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تبریز از دیدگاه دانشجویان در شرایط کرونایی | |
صفحه 14-32 | ||
کیومرث تقی پور؛ مهری محمدی؛ حسین دهقانزاده | ||
3. | تحلیل پدیدارشناسانهی تجارب زیسته آموزگاران از چالشهای آموزش در مدارس ابتدایی عشایری | |
صفحه 33-49 | ||
محسن فرمهینی فراهانی؛ سیدهادی مدنی؛ احد عظیمی آقبلاغ | ||
4. | ارزیابی وضعیت موجود سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه شاهد در دوران کرونا از دید اساتید و دانشجویان | |
صفحه 50-67 | ||
ریحانه سیفی؛ محسن دیبایی صابر | ||
5. | مقایسه اثربخشی آموزش به روش استقرایی، کاوشگری، همیاری، بدیعه پردازی و سنتی بر میزان خلاقیت دانش آموزان | |
صفحه 68-78 | ||
جواد جهاندیده؛ حبیب کرد؛ خدیجه احلال زهی | ||
6. | رابطه میزان اعتیاد اینترنتی با اهمال کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی دانش آموزان متوسطه | |
صفحه 79-92 | ||
سعید شریفی رهنمو؛ آیت اله فتحی؛ مجید شریفی رهنمو | ||