آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,221
تعداد مقالات14,957
تعداد مشاهده مقاله50,365,525
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,458,756

1.

تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر مزیت رقابتی با تبیین نقش میانجی عملکرد نوآوری شرکت‌های صادرکننده در صنعت پوشاک

صفحه 1-22
مهدی دهقانی سلطانی؛ عادل آذر

2.

مزیت رقابتی در صنعت مشاورۀ مدیریت ایران و آلمان: نقش قابلیت های پویا

صفحه 23-42
نادر سیدکلالی

3.

عملکرد شرکت های صادراتی: واکاوی نقش رفتارهای برند‎ساز کارکنان بر ارزش ویژۀ برند

صفحه 43-60
عظیم زارعی

4.

تأثیر فضای کسب و کار بر سرمایه گذاری کشورهای منتخب منطقه منا

صفحه 61-80
ابوالفضل شاه آبادی؛ محمدکاظم نظیری؛ امیر جمشیدی

5.

اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا

صفحه 81-101
یزدان شیرمحمدی؛ شمس الدین نیک منش؛ فائزه حسن نژاد

6.

اولویت‌‌‌‌بندی بازارهای هدف صادرات گوجه فرنگی ایران با استفاده از روش تاکسونومی عددی

صفحه 103-119
میثم مدرسی؛ سمیرا افراسیابی؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ فاطمه خانی

7.

مطالعه تطبیقی چارچوب ادراک قیمتی مصرف‌کنندگان ایرانی با سایر کشورها

صفحه 121-151
هیرو عیسوی؛ محسن نظری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب