آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,224
تعداد مقالات15,037
تعداد مشاهده مقاله50,562,869
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,656,011
شیرمحمدی, یزدان, نیک منش, شمس الدین, حسن نژاد, فائزه. (1399). اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), 81-101. doi: 10.22034/jiba.2020.10748
یزدان شیرمحمدی; شمس الدین نیک منش; فائزه حسن نژاد. "اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 2, 1399, 81-101. doi: 10.22034/jiba.2020.10748
شیرمحمدی, یزدان, نیک منش, شمس الدین, حسن نژاد, فائزه. (1399). 'اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(2), pp. 81-101. doi: 10.22034/jiba.2020.10748
شیرمحمدی, یزدان, نیک منش, شمس الدین, حسن نژاد, فائزه. اثر نوآوری در محصول و بازاریابی بر بین‌المللی شدن محصول در استارت‌آپ‌ها شرکت‌های نوپا. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(2): 81-101. doi: 10.22034/jiba.2020.10748


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب