تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,275 |
تعداد مقالات | 15,751 |
تعداد مشاهده مقاله | 51,866,484 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,690,425 |
1. | A Remedy to the Misery of Language Learning Efficacy: Flipped Classroom | |||
دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 125-143 | ||||
Kourosh Fathi Vajargah؛ Mohammad Karimi Sabet؛ Milad Javanmardi؛ Sajad Davoudi | ||||
2. | Collaborative podcasting and its Effect on English Vocabulary Learning and Retention | |||
دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 223-237 | ||||
vahid reza mirzaeian | ||||
3. | L’Education à L’Environnement par Le biais du Conte de Le Clézio dans une Perspective D’Apprentissage Scolaire | |||
دوره 15، شماره 28، اردیبهشت 2022، صفحه 81-99 | ||||
Khaled GUERID؛ Sihem GUETTAFI | ||||
4. | Motiver les Apprenants avec le Théâtre (Numérique) : Etude de Cas à l’Université des Mascareignes (Ile Maurice) | |||
دوره 14، شماره 26، فروردین 2021، صفحه 162-177 | ||||
Neelam Fatmah PIRBHAI-JETHA | ||||
5. | اثربخشی روش های یاددهی- یادگیری مبتنی بر مغز بر بازده های شناختی - عاطفی یادگیری زبان انگلیسی | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 شهریور 1400 | ||||
مینا پژمان فرد؛ شهرام واحدی؛ تورج هاشمی؛ منصور بیرامی | ||||
6. | اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی | |||
دوره 1، شماره 3، آذر 1401 | ||||
مینا پژمان فرد؛ شهرام واحدی؛ تورج هاشمی؛ منصور بیرامی | ||||
7. | ایدۀ زبان اندیشه در محکمۀ ویتگنشتاین | |||
دوره 17، شماره 44، آذر 1402، صفحه 448-466 | ||||
حسین شقاقی | ||||
8. | انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزش دانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید 19 | |||
دوره 1، شماره 4، اسفند 1401 | ||||
سونیا حسین زاده؛ فاطمه شهامت دهسرخ؛ زهرا وقاری زمهریر | ||||
9. | بررسی چگونگی مجال یادگیری دادن و تحلیل مراحل و ابعاد آن در الگوی تدریس هیدگر | |||
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 301-316 | ||||
سید ضیاء الدین میری؛ حسن مهرنیا؛ علی لطیفی | ||||
10. | تاثیر آموزش خطی و غیرخطی بر یادگیری مهارت سرویس بلند بدمینتون در کودکان مبتلا به اختلال سندرم داون | |||
دوره 2، شماره 1، مرداد 1402، صفحه 29-46 | ||||
پرستو غلامی پور؛ فرزاد ملکی؛ فرناز ترابی | ||||
11. | جهتگیریهای دبیران ریاضی متوسطه اول به مولفههای یادگیری، یادگیرنده و روشهای یاددهی در نظریههای تربیتی | |||
دوره 19، شماره 75، مهر 1403 | ||||
یوسف ادیب؛ علی اصغر بابازاده ایلخچی؛ بهنام طالبی | ||||
12. | رابطه ارزشها و سبک زندگی با مشارکت ورزشی زنان | |||
دوره 7، شماره 17، شهریور 1400، صفحه 70-91 | ||||
نازیلا بابازاده؛ محمد رحیم نجف زاده | ||||
13. | رویکرد هرمنوتیکی به یادگیری کوانتومی | |||
دوره 15، شماره 35، شهریور 1400، صفحه 159-181 | ||||
احسان صباغی نوش آبادی؛ حسن رستگارپور؛ مجید علی عسگری | ||||
14. | شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانشآموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانههای دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی | |||
دوره 3، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 109-127 | ||||
فریبرز درودی؛ صوفیا عبدالرحمانی | ||||
15. | واکاوی پژوهشهای کاربرد واقعیت مجازی در آموزش و یادگیری مبتنی بر مفاهیم پساپدیدارشناسی | |||
دوره 18، شماره 46، اردیبهشت 1403، صفحه 74-99 | ||||
بهنام رسولی؛ حمید احمدی هدایت | ||||
16. | واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت | |||
دوره 3، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 30-50 | ||||
حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان | ||||
|