آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,316
تعداد مقالات16,175
تعداد مشاهده مقاله52,734,694
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,418,170

1.

La Mise en Scène de la Violence Verbale dans les Réseaux sociaux. Le Cas des Contentieux Post-électoraux de l’Élection Présidentielle d’Octobre 2018 au Cameroun

دوره 17، شماره 32، خرداد 2024، صفحه 78-94
Narcisse Ntedondjeu؛ Anne-Clotilde Kameni Wendeu

2.

ارزیابی مدیریت اعتماد درشبکه‌های اجتماعی با استفاده از نظریه شواهد

دوره 54، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 1-11
جواد حمیدزاده؛ عبدالرضا عبدالسلامی؛ امیر دهکی طرقی؛ منا زنده دل

3.

بحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل CSR

دوره 3، پیاپی ده، شهریور 1399، صفحه 33-52
قاسم زارعی؛ حسین رحیمی کلور؛ ابوالفضل حق وردی زاده

4.

بررسی تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر هویت اجتماعی جوانان (موردمطالعه: جوانان 18 تا 30 سال شهر اهواز)

دوره 8، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 391-421
عبدالرضا نواح؛ سارا رشیدی؛ ایوب رستمی

5.

بررسی رابطه استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام بر سبک زندگی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد تهران غرب)

دوره 2، شماره 8، بهمن 1395، صفحه 27-82
پروانه دانش؛ امیر ملکی؛ اعظم حسین زاده راد

6.

بررسی ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه و تأثیر آن بر سلامت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تبریز)

دوره 2، شماره 5، اردیبهشت 1395، صفحه 1-38
توکل آقایاری هیر؛ داریوش محمدپور؛ صابر جعفری

7.

بررسی کیفیت سوپرگروه‌های تلگرام مبتنی بر آنالیز رفتار کاربران

دوره 50، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 955-962
سید علی هاشمی باجکانی؛ محمدعلی زارع

8.

تبین مدل نقش فضای اجتماعی انلاین در رقابت پذیری مطبوعات ورزشی

دوره 2، شماره 1، شهریور 1403
سید امین دهقان بنادکی؛ فاطمه عبدوی؛ محمد رسول خدادادی؛ حمید قاسمی

9.

رویکردی برای تحلیل آسیب‌پذیری شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر عملکرد با استفاده از ضریب خوشه‌بندی

دوره 50، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 899-908
منصوره میرزایی؛ مریم نورائی آباده

10.

عوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین

دوره 4، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 91-110
علی احمدی؛ داود احمدی

11.

مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق

دوره 7، شماره 3، مهر 1403، صفحه 169-189
جیمن نامق حسن؛ صمد عالی؛ یعقوب علوی متین؛ علیرضا بافنده زنده

12.

مهارت های ارتباطی و رضایت زناشویی: نقش تعدیل کننده اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مجازی

دوره 15، شماره 58، شهریور 1399، صفحه 80-96
بهناز سادات حسینی؛ ماندانا نیکنام



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب