آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,340
تعداد مقالات16,466
تعداد مشاهده مقاله53,443,871
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,004,224
نامق حسن, جیمن, عالی, صمد, علوی متین, یعقوب, بافنده زنده, علیرضا. (1403). مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(3), 169-189. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172
جیمن نامق حسن; صمد عالی; یعقوب علوی متین; علیرضا بافنده زنده. "مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 3, 1403, 169-189. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172
نامق حسن, جیمن, عالی, صمد, علوی متین, یعقوب, بافنده زنده, علیرضا. (1403). 'مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(3), pp. 169-189. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172
نامق حسن, جیمن, عالی, صمد, علوی متین, یعقوب, بافنده زنده, علیرضا. مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 7(3): 169-189. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب