آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,242
تعداد مقالات15,249
تعداد مشاهده مقاله50,921,964
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,987,625
نامق حسن, جیمن, عالی, صمد, علوی متین, یعقوب, بافنده زنده, علیرضا. (1403). مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172
جیمن نامق حسن; صمد عالی; یعقوب علوی متین; علیرضا بافنده زنده. "مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172
نامق حسن, جیمن, عالی, صمد, علوی متین, یعقوب, بافنده زنده, علیرضا. (1403). 'مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172
نامق حسن, جیمن, عالی, صمد, علوی متین, یعقوب, بافنده زنده, علیرضا. مدل مشارکت مشتری در خلق ارزش برند کفش تبریز در شبکه‌های اجتماعی دو کشور ایران و عراق. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: 10.22034/jiba.2024.60429.2172


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب