آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,326
تعداد مقالات16,296
تعداد مشاهده مقاله53,094,120
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,726,688

1.

Exploring the Components of Online Classroom Observation: Insights from Document Analysis and EFL Teacher Observers’ Perspectives

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1403
Masoomeh Estaji؛ Sara Toosi Tehrani

2.

Exploring the Efficacy of Process-Based Reflective Teacher Training: A Focus on Situational Role Plays, Video Analysis, and Scenario Evidence as Guided Reflective and Caring Practices for EFL Teacher Candidates

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 79-103
Masoumeh Estaji؛ Azadeh Hhaji-Karim

3.

IELTS Washback Effect and Instructional Planning: The Role of IELTS-Related Experiences of Iranian EFL Teachers (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 163-192
Masoomeh Estaji؛ Farhad Ghiasvand

4.

On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*

دوره 8، شماره 18، اسفند 2016، صفحه 65-86
Masoomeh Estaji؛ Saeedeh Fassihi

5.

Realization of Initiation, Response, and Feedback in Teacher-Student Interactions in EFL Classrooms: Learning Realities and Opportunities

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 91-114
Masoomeh Estaji؛ Meisam Mirzaei Shojakhanlou


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب