آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,228
تعداد مقالات15,068
تعداد مشاهده مقاله50,604,662
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,697,374
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), 65-86.
Masoomeh Estaji; Saeedeh Fassihi. "On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 18, 1395, 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). 'On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), pp. 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 8(18): 65-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب