آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,252
تعداد مقالات15,400
تعداد مشاهده مقاله51,118,192
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,130,656
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), 65-86.
Masoomeh Estaji; Saeedeh Fassihi. "On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*". سامانه مدیریت نشریات علمی, 8, 18, 1395, 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. (1395). 'On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*', سامانه مدیریت نشریات علمی, 8(18), pp. 65-86.
Estaji, Masoomeh, Fassihi, Saeedeh. On the Relationship between the Implementation of Formative Assessment Strategies and Iranian EFL Teachers’ Self-Efficacy: Do Gender and Experience Make a Difference?*. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 8(18): 65-86.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب