آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,221
تعداد مقالات14,957
تعداد مشاهده مقاله50,364,212
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,456,739
Estaji, Masoomeh, Mirzaei Shojakhanlou, Meisam. (1401). Realization of Initiation, Response, and Feedback in Teacher-Student Interactions in EFL Classrooms: Learning Realities and Opportunities. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(30), 91-114. doi: 10.22034/elt.2022.53522.2510
Masoomeh Estaji; Meisam Mirzaei Shojakhanlou. "Realization of Initiation, Response, and Feedback in Teacher-Student Interactions in EFL Classrooms: Learning Realities and Opportunities". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 30, 1401, 91-114. doi: 10.22034/elt.2022.53522.2510
Estaji, Masoomeh, Mirzaei Shojakhanlou, Meisam. (1401). 'Realization of Initiation, Response, and Feedback in Teacher-Student Interactions in EFL Classrooms: Learning Realities and Opportunities', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(30), pp. 91-114. doi: 10.22034/elt.2022.53522.2510
Estaji, Masoomeh, Mirzaei Shojakhanlou, Meisam. Realization of Initiation, Response, and Feedback in Teacher-Student Interactions in EFL Classrooms: Learning Realities and Opportunities. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 14(30): 91-114. doi: 10.22034/elt.2022.53522.2510


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب