تعداد نشریات | 44 |
تعداد شمارهها | 1,314 |
تعداد مقالات | 16,162 |
تعداد مشاهده مقاله | 52,728,280 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 15,399,615 |
1. | ارزشیابی بدون تخلف، در آموزشهای آنلاین: با استناد به دو نظریه سطوح شناختی بنجامین بلوم و هرمنوتیک فلسفی هانس گئورگ گادامر | |
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 208-219 | ||
اسداله خدیوی؛ مسعود خنجرخانی؛ رسول رضایی | ||
2. | بررسی کاربردها و چالشهای متاورس در آموزش: یک مرور نظاممند | |
دوره 18، شماره 49، آذر 1403، صفحه 193-218 | ||
اسداله خدیوی | ||
3. | پدیدارنگاری برنامه فلسفه برای کودکان(P4C) در آموزش ابتدایی ایران (سیاستگذاری، راهبردها و عمل) | |
دوره 16، شماره 38، اردیبهشت 1401، صفحه 29-61 | ||
اسداله خدیوی؛ سید محمد سید کلان | ||
4. | رویکرد نظری به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی | |
دوره 16، شماره 40، آبان 1401، صفحه 196-207 | ||
اسداله خدیوی؛ رسول نامور؛ اسماعیل سلیمانزاده | ||