تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,253 |
تعداد مقالات | 15,411 |
تعداد مشاهده مقاله | 51,246,481 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,254,501 |
1. | ارزشیابی بدون تخلف، در آموزشهای آنلاین: با استناد به دو نظریه سطوح شناختی بنجامین بلوم و هرمنوتیک فلسفی هانس گئورگ گادامر | |
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 208-219 | ||
اسداله خدیوی؛ مسعود خنجرخانی؛ رسول رضایی | ||
2. | بررسی کاربردها و چالش های متاورس در آموزش:یک مرور نظام مند | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 12 تیر 1403 | ||
اسداله خدیوی | ||
3. | پدیدارنگاری برنامه فلسفه برای کودکان(P4C) در آموزش ابتدایی ایران (سیاستگذاری، راهبردها و عمل) | |
دوره 16، شماره 38، اردیبهشت 1401، صفحه 29-61 | ||
اسداله خدیوی؛ سید محمد سید کلان | ||
4. | رویکرد نظری به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی | |
دوره 16، شماره 40، آبان 1401، صفحه 196-207 | ||
اسداله خدیوی؛ رسول نامور؛ اسماعیل سلیمانزاده | ||