1.

اوراق بهادار سازی بیمه اعتبار، به مثابه شیوه ای برای مدیریت ریسک شرکتهای بیمه و تسهیل کننده عرضه این بیمه در ایران

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 131-146

2.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر عملکرد صادراتی شرکت‌ها

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 169-185

3.

تأثیر قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری دانش دیجیتال، پلتفرم دیجیتال و کسب‌‌وکار دیجیتال بر نوآوری مدل کسب‌وکار و بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 109-129

4.

تأثیر متقاطع توسعه مالی و راهبردهای نوآوری ‌‌بر زنجیره ارزش

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 67-86

5.

توسعه فروش از طریق محرک‌های بین‌المللی‌سازی: نقش تعدیلگری دوراندیشی استراتژیک

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 21-43

6.

رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در میان دانشجویان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1403

7.

شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانش‌بنیان در ایران از دیدگاه خبرگان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1403

8.

فهم پدیده پشیمانی استراتژیک در سطوح راهبردی کسب وکارهای بین-المللی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 1-19

9.

مطالعه رابطه همبستگی شاخص‌های کتاب‌سنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR

دوره 3، شماره 1، خرداد 1403

10.

نقش روابط بازرگانی بین الملل در اثر بازارگرایی بین الملل بر چابکی بازاریابی بین الملل

دوره 7، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 87-107


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب