| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,434 |
| تعداد مقالات | 17,660 |
| تعداد مشاهده مقاله | 57,580,704 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 19,295,026 |
| 1. | اثربخشی روش های یاددهی-یادگیری مبتنی بر مغز بربهبود شرایط زمینه ای و انگیزشی یادگیری زبان انگلیسی | |
| صفحه 1-16 | ||
| مینا پژمان فرد؛ شهرام واحدی؛ تورج هاشمی؛ منصور بیرامی | ||
| 2. | ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه | |
| صفحه 17-40 | ||
| محسن دیبایی صابر؛ اکرم باشتنی | ||
| 3. | پدیدارشناسی تجربیات معلمان زبان فارسی از برگزاری دوره آموزش چندزبانه | |
| صفحه 41-55 | ||
| جواد جهاندیده | ||
| 4. | بررسی مؤلفههای فرهنگ عمومی در کتب فارسی دوره ابتدایی | |
| صفحه 56-73 | ||
| فاطمه ناصری؛ محمد آرمند | ||
| 5. | بررسی رابطه هوش اخلاقی ، هوش هیجانی و هوش معنوی با رضایت شغلی معلمان | |
| صفحه 74-88 | ||
| سمانه صاحبی؛ مرتضی جباریان؛ محسن اصغری نکاح | ||
| 6. | تجارب زیسته معلمان بومی از چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید19 | |
| صفحه 89-107 | ||
| شیوا جلایری لایین؛ حسین جعفری ثانی؛ محسن آیتی؛ غزل جلایری لایین | ||