آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,253
تعداد مقالات15,411
تعداد مشاهده مقاله51,245,848
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,254,003

1.

بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و عملکرد صادراتی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 1-19
سیدرضا سیدنژادفهیم؛ سارا بهزادی نیا

2.

تبیین مزیت رقابتی شرکت‌های صادراتی ایران با رویکرد نظریه قابلیت پویا و دوسوتوانی سازمانی

صفحه 21-44
نرجس بساق‌زاده؛ محمود مرادی؛ محمد تمیمی

3.

تأثیر مؤلفه های دانش بر برند ملی در کشورهای منتخب جهان

صفحه 45-64
ابوالفضل شاه آبادی؛ ندا سعادت

4.

تحلیل نقش بازاریابی اینترنتی بیمارستان‌ها در توسعه بازارهای بین‌المللی

صفحه 65-82
سعید جعفری‌تیتکانلو؛ حسن اصغرزاده

5.

طراحی الگوی راهبردی بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی

صفحه 83-108
رضا اسماعیل پور؛ رضا سلیمانی؛ محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور

6.

گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب

صفحه 109-137
پیمان پروری؛ مهدی ابراهیمی؛ محمدرضا کریمی؛ ایمان رئیسی وانانی

7.

مدل ریاضی چندهدفه برای مدیریت زنجیره تامین یکپارچه مستقیم و معکوس پایدار سیب درختی با در نظرگرفتن بازارهای خارجی میوه

صفحه 139-166
یونس جبارزاده؛ حسین ریحانی یامچی؛ نادر غفاری نسب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب