آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,483,216
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,571,806
پروری, پیمان, ابراهیمی, مهدی, کریمی, محمدرضا, رئیسی وانانی, ایمان. (1399). گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), 109-137. doi: 10.22034/jiba.2020.10383
پیمان پروری; مهدی ابراهیمی; محمدرضا کریمی; ایمان رئیسی وانانی. "گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 1, 1399, 109-137. doi: 10.22034/jiba.2020.10383
پروری, پیمان, ابراهیمی, مهدی, کریمی, محمدرضا, رئیسی وانانی, ایمان. (1399). 'گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(1), pp. 109-137. doi: 10.22034/jiba.2020.10383
پروری, پیمان, ابراهیمی, مهدی, کریمی, محمدرضا, رئیسی وانانی, ایمان. گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(1): 109-137. doi: 10.22034/jiba.2020.10383


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب